Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

11 Ocak 2011 Salı

NE KALDI?



Bana sorarsaniz eger, hersey olmasi gerektigi gibi gidiyor. Bunu cok inanarak soyluyorum. Birkac gune kadar, "yavas mi gidiyorum acaba" diyenleri cok ilgilendirecek seyler yazacagim, karin sisligine karsi neler yapilabilir onu konusacagiz, programimizin ismine kesin kararimizi verecegiz...


Hersey bir puzzlein parcalari gibi tek tek yerini bulacak, sonucta cikan tabloyu hepimiz cok begenecegiz... Sabirla, bir bir tamamlayacagiz parcalari...


Yapacak cok seyimiz, konusacak cok konumuz var daha... Sadece vaz gecmeyin... Beyninizi dolduran "7 gunde 7 kilo" safsatalarina yenik dusup moralinizi bozmayin. Haftada 500 gr-1 kilo arasi veriyorsaniz, bunu ac kalmadan, genel olarak her besinden yiyerek yapiyorsaniz, hersey yolunda demektir. Kendinizi baskalariyla kiyaslamayin ve yolunuza devam edin...


Simdi 1 hafta sureyle 8 kasimdaki programa donecegiz. Tartilmayacagiz. Haftaya pazar gunu sabah kahvaltisinda ozguruz ama cesitte ozguruz, miktari kontrol edecegiz. Yeni oykuler yazilmaya basladi bile... Sizinki de yaziliyor ama belki siz daha bunun farkinda degilsiniz...


11 Ocak 2011'Roma

8 yorum:

sts777 dedi ki...

Mehtap hanım, sorular-yanıtlar bölümünüzü dikkatlice okuyup notlarımı aldım. Bizlere ayırdığınız vakte, emeğinize, paylaşımınıza... tekrar teşekkür etmek istedim. Bir de 8 Kasım programı derken bir hafta süreyle öğlen ve akşam yemeklerinde etsiz bir tabak sebze yemeğini anlıyorum. Doğru mudur?

Sevgi ve saygılarımla,

sts777

HAVVA dedi ki...

SLM BEN SİZİN BLOGUNUZU YENİ KEŞFETTİM TESADÜFEN VE YAZILARINIZI TAKİP ETMEYE OKUMAYA BAŞLADIM.BENİMDE FAZLA KİLOLARIM VAR. HERKES HIZLA KİLO ALDIĞIMI SÖYLÜYOR AMA BENDE UMURSAMIYORUM.SİZİN DOĞRU BESLENME MENÜLERİNİZE BENDE BAŞLAMAK İSTİYORUM AMA NEREDEN BAŞLAYACAĞIMI BİLEMİYORUM.

Esma dedi ki...

Sağlık ve sevgiyle kalın
Güzel İnsan
Mehtap hanım
Sizi seviyorum.
Çok sağolun
Esma

Adsız dedi ki...

Mehtap Hanım 8 Kasım listesi derken 7 Kasım'da yayınladığınız liste mi 9 Kasım'da yayınladığınız mı?
Selamlar
MehtapM

Adsız dedi ki...

Mehtap Hanım merhabalar,
diyete artık baslamak istiyorum. diyet te dememyim yeme duzenimi değiştirerek saglıklı yaslanmak istiyorum.
ancak sitenizi cozemedim. nereden baslayacagım. listeler nerede, nasıl program yapıyorsunuz, yardımcı olabilirseniz sevinirim.
nlytr2211@gmail.com mail adresim.
163 boyunda 61 kilodayım. oturarak calısıyorum. spor aktivitem yok. 2006 yılında dogum yaptım. dogum oncesi kiloma yani 56 kg ya ulaşamadım ki o da fazlaydı.
yasım 35. ve artık kas yerini yaga bırakmaya ve hantal bir goruntu olusmaya basladı.artık vucudumu sevmek ve ona iyi bakmak istiyorum...

xxx dedi ki...

mehtap hanım
8 kasım haftası derken, bende kararsız kaldım. öğlen ve akşam yemeklerinde sebze bir dilim ekmek menüsü mü uygulayacağız ? çünkü diğer liste 10 kasımda başlamıştı..
sevgiler

Esma dedi ki...

Arkadaşlar 8 Kasım da başlayan listeden bahsetmiş Mehtap hanım sanırım.O zaman 3 gün uyguladığımız listeyi şu anda 1 hafta uygulayacağız.En başa dönüyoruz demiş İlk günlerden önce liste yok.Bence doğru yopıyoruz.Doğru yerdeyiz...
Esma
Herkese kolay gelsin

oyuncu dedi ki...

Sevgili Mehtap,

İyi misiniz?Sizden ses çıkmayınca endişelenmeye başladım.
Sevgi ve saygılarımla...