Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

7 Kasım 2010 Pazar

ILK GUNLER...


Sabah kahvaltisi: (engec saat 09.30)

1 veya 2* ince dilim ekmek (cavdar veya yulaf ekmegi tercih edilmeli, 1 dilim ekmek yaklasik 30 gram kadar olmali) Ekmek cesidi hergun degistirilmeli, bir gun cavdar, birgun bugday, birgun tam tahilli, birgun ay cicekli vs) *Iki dilim ekmegi, vermesi gereken kilosu 15’in uzerinde olanlar yiyebilir

Ve

1 ince dilim az yagli beyaz peynir ve 5 zeytin




Veya
1 ince dilim az yagli beyaz peynir ve 2 tatli kasigi diabetliler icin hazirlanmis marmelat veya recel, bicak ucuyla 1 surumluk tereyagi (incecik bir tabaka olacak sekilde, en fazla haftada 1 kez)


Veya
1 yumurta (en fazla haftada 1 gun)
Veya
2 yemek kasigi corn flakes + !/2 bardak sut+ yarim meyve


Ve hangi kahvaltiyi secerseniz secin,

Domates, salatalik, maydanoz, yesil biber, roka, veya evde hazirlanmis maydanoz, dereotu, corek otu, feslegen, kirmizi pul biberli karisim. 1 tatli kasigi zeytin yagi
Sekersiz cay (arzu edildigi kadar)
Veya
1 kucuk dilim kek ve cay (olabilecek en az yagli ve en sade kek)
Veya
1 fincan sutlu kahve ve 2 kucuk kurabiye (haftada sadece 1 gun)
Veya
Tost ekmegi ile yapilmis, beyaz peynirli 2 adet tost (haftada en fazla 2 gun) Uzerine ayrica tereyagi surmek yok.

DIKKAT!: Temel kahvalti ekmek, peynir, zeytin ve klasik domates, salatalik vs olan kahvalti modeli olmali. Kurabiye secenegi sadece 1 gun, yumurta secenegi 1 gun, tost secenegi en fazla 2 gun. Onemli olan metabolizmayi harekete gecirmek icin mumkun oldugu kadar degisik secenekler kullanmak.

Ara Ogun Saat 11.30 civari

bir kucuk kase kayisi kompostosu (icinde en fazla 5 adet kayisi olacak sekilde) + 2 ceviz (mesela evde olunan gunler icin cok ideal bir secenek, cok az seker ilavesi ile pisecek)
veya
Bir kucuk meyve (elma, armut, 1 kucuk portakal iki mandalina, 8-10 cilek, iki dilim ayva, yarim nar, 1 dilim taze ananas, 1 kucuk salkim uzum -ozellikle siyah olan secilmeli-) + 3 adet ceviz veya 7-8 adet findik ya da badem veya yarim avuc ay cekirdegi
Veya

bir kase yogurt (mumkunse az yagli) + 1/2 meyve
Veya
bir kase yogurt + 3 petit beure biskuvi

Ikindi (saat 16 30 civari)

1 kase yagsiz yogurt (sabah ara ogunde yenmediyse)
Veya
1 kase meyve salatasi (yarim adet kirmizi,yarim adet yesil yarim adet sari meyve)
+
iki adet biskui veya 2 ceviz (sabah ogununde yenmemisse) veya 8-10 kuru siyah uzum
İncecik bir dilim kek + 1 nescafe fincani sutlu kahve –mug degil- (sabah yenmemisse) * bu cok guzel bir secenek
Veya
1 adet pogaca (evde, z yagi ile yapilmis, az yagli peynir, bol dere otu, corek otu ile zenginlestirilmis) + cay (hangisini severseniz)


Eeeeeeee... Nerde oglen aksam yemegi diyorsunuz degil mi?

Bu haftanin ilk 3 gunu sadece etsiz sebze yemegi, yaninda 1 -1,5 dilim ekmek yiyeceksiniz. Peynir, yogurt ve sut disinda hayvansal protein yok bu 3 gun. Ekmek istemiyorum diyenler 4-6 yemek kasigi pilav, veya 1 haslanmis patates yiyebilirler.

Ornegin ispanak yemegi pisirin princli, ya da pirasanin en guzel zamani, kereviz, enginar, yer elmasi, etsiz kuru fasulye bile olabilir (en fazla 6 yemek kasigi). Akliniza hangi sebze yemegi geliyorsa bulgur karistirin icine ya da princ veya 1 dilim ekmekle yiyin. Once biraz azottan arinalim bakalim. Ama lahana dolmasi filan degil soyledigim, bayagi bayagi sulu sebze yemegi...

Hazirlaniyoruz sadece yeni beslenme duzenine...

Bol su iceceksiniz, mutlaka ama mutlaka hareket firsati yaratacaksiniz, ilk 3 gun zor gecer, dayanacaksiniz.


7Kasim 2010'Roma

62 yorum:

türkand dedi ki...

Teşekkürler, Mehtap hanım;
O kadar bekledim ki bu günü anlatamam.
Daha önceki yazılarınızın hepsini okudum, yapmaya çalıştım. Sınıfı kaçırmıştım, çok geriden takip edip 9 kilo verdim. Dört gözle yeniden başlamayı bekliyordum.
Hissettirdiğiniz enerjiye ve motivasyona çok ihtiyacım vardı.
Bir obez olarak birilerinin umurunda olduğunuzu hissetmek çok güzel.
Çok teşekkürler tekrar tekrar...

türkand dedi ki...

teşekkürler, Mehtap hanım;
o kadar bekledim ki bu günü anlatamam.
daha önceki yazılarınızın hepsini okudum. yapmaya çalıştım. sınıfı kaçırmıştım. çok geriden takip edip 9 kilo verdim. dört gözle yeniden başlamayı bekliyordum.
hissettirdiğiniz enerjiye ve motivasyona çok ihtiyacım vardı.
bir obez olarak birilerinin umurunda olduğunuzu hissetmek çok güzel.
çok teşekkürler tekrar tekrar

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Sevgili Turkand, hosgeldiniz, hemen bir ustteki yaziya bilgilerinizi birakin lutfen. verilmis 9 kiloyu 19'a cikartmanin yollarina bakalim.

Adsız dedi ki...

merhabalar,
bir sorum olacak, hem öğle hem akşam yemeğinde etsiz sebze yemeği yiyeceğiz değil mi? yanında yoğurt falan olmayacak.
Fatma M.

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Yogurt ara ogunde... Bu sadece ilk 3 gun. Haydi hemen bir sonraki yaziya bilgilerinizi birakin lutfen..

Zehra Özdemir Memiş dedi ki...

Merhabalar Mehtap hn,
uzun zamandır yazılarınızı takip ediyorum yeniden başlamanıza çok sevindim. Adım Zehra, Kamu kurumunda devlet memuru olarak çalışıyorum,8.30-5.30 masa başı işi. Yaşım 42, 60 kiloyum.Sizin verdiğiniz tablodan beden kitle endeksini hesaplayamadım çünkü çok net değil, başka bir siteden hesaplamaya çalıştım.22.58 normal olarak çıktı.Bu yaşta bu kilo fazla değil diyebilirsiniz belki ama 57 ile 65 arası değişen tutarsız bir kilo var hep alıp veriyorum. o yüzden sizden destek istedim. Bu arada 1 ay önce kan değerlerime baktırdım. Sadece ferritin oranım 5 çıktı, hemoglabin 10 doktor tavsiyesi ile kan hapı kullanıyorum. Yazınız okudum öğlen yemeğini atladıktan sonra yazdığınız etsiz sebze yemeği hem öğlen, hemde akşam için mi geçerli yoksa öğlen yemeğini ilk üç gün atlıyormuyuz.Şimdiden çok teşekkürler....

Esma Kütükcü dedi ki...

Sevgili Mehtap hanım
Bu üç günlük programdaki sebze yemeğinde öğlen ve akşam aynı sebzeyi yiyebilir miyim?
Sebzenin yanında salata olacak mı?
Yoksa sedece ekmek ve sebze mi olacak?
Sizin gibi mükemmel bir insanla hiç birşey zor olmamalı diye düşünüyorum.
Sağlık ve sevgiyle
Esma Kütükcü

Esma Kütükcü dedi ki...

Sevgili Mehtap Hanım,
Yorumlarım size ulaşmıyor mu?
Ben de sizinle olmak istiyorum zayıflarken....
Bu gün ilk günüm çok iyi geçti.
Hiç zorlanmadım.
Sevgiyle....
Esma

Adsız dedi ki...

yaş:37
kilo:72.5
boy:164
erzurum
bankacı
merhaba mehtap hanım,bende katılmak istiyorum.öncelikle sorunumu belirtmek istiyorum ben 75.5 kg dan 71.5 kg düştüm fakat tekrar kilo almaya başladım bunu nasıl durdurucam.sevgiler.

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Sakin ogun atlamayin, benden asla boyle bir sey isitmeniz mumkun degil.
Listede gece sutu yok
Iastedginiz kadar salata serbest

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Tost, tost ekmegi ile yapilirsa iki adet, ekmek dilimi ile yapilirsa tabii ki 1 adet...

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Dün başladım ama tam uygulayamadım. Akşama sebze yemeği yoktu. kırmızı mercimek içtim. Öğlende işyerinde karnıbahar tava ve ezogelin çorba. ekmek de yedim. bugün sabah kalkar kalkmaz oğlumu okula gönderince tost yaptım. Ve akşam için yeşil mercimek yemeği yaptım. Öğlen işyerine de götürmeyi düşünüyorum. en azından içine ne kadar yağ koyduğumu biliyorum. Sebze almaya vaktim olmadı. Etsiz kurufasulyede yiyebilirsiniz deyince mercimek olabilir diye düşündüm.
SEDA /İst (kirmizipikini)

çakmadeli dedi ki...

sınıf bir hayli kalabalık görünüyor şimdiden:))kafamda çook güzel bir resim canlanıyor;yanyana ,omuz omuza gülen ışıltılı yüzleriyle onlarca,yüzlerce kişi el sallıyor sanki ekrandan .teşekkürler:))

Gaijin dedi ki...

Ilk gun farketmeden cok guzel gecti. Tesekkurler Mehtap hocam.
Hic aclikta hissetmedim. Hatta yukardaki yazida dediginiz defteri (ben ona kacamak defteri diyorum) tutmama gerek yok bile demistim..ki 2.gun yani bugun bana biraz zor geldi. Eski aliskanliklar galiba ac hissetmesekte bisileri yemek, daha fazlasini yemek gibi duygularla karsi karsiya kaldim. Yanlis anlamayin ac degilim kendimi yediklerimle tamamen tok hissediyorum orda bir sorunum yok. Ama yemek bittikten sonra aklim "yemegi cok guzel yapmissin hadi 1-2 kasik daha al, bisi olmaz" diyor. Iste degistirmem gereken bu!!
Bugun Kacamak Defterini tutmaya basladim. Aslinda kucuk bir cep ajandasi. Bugunun tarihinin yanina "Eksi 3 badem" yazdim. Yemedigim icin yanina eksi yazdim. Eger kendimi tutamayip yersem yanina arti yazicam. Birde deftere gunluk yaptigim sporu yazicam.
Motivasyonunuz ve harcadiginiz zaman ve caba icin cok tesekkurler mehtap hocam!

BetülA dedi ki...

kayıt olabiliyor muuyuum ?

oyuncu dedi ki...

Sevgili Mehtap,

Sayımız gittikçe artıyor.Çok ağır bir grup olduk!Gelen mesajları görünce 'Mehtap Hanım nasıl başa çıkacak bizlerle' diye düşünüp,sizin adınıza endişelenmiyor değilim.
Bu üç günlük beslenme programına ilave ettiğiniz kek yada poğaça ara öğün alternatifi benim çok hoşuma gitti.Biliyorum perhizde değiliz doğru beslenmeyi öğreniyoruz.Kim ne derse desin belki de tam da 1 dlm yada 1 adet yemeyi öğrenmemiz için güzel bir fırsat.Miktarı ayarlayamamaktan gelmiyor mu başımıza ne geldiyse.
Hepimize kolay gelsin...
Sevgilerimle
nc

ESHUR dedi ki...

Mehtap Hn, bir soru sormak istiyorum. Ben kolayı çok seviyorum. Şekersiz çay ve kahve içemediğim için kahvaltıda bile şekersiz kolayı tercih ediyorum. Diyetinizde kola yasak mı? Çay yerine tüketilir mi?
Şimdiden teşekkürler...
Esra

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Dogru mu anliyorum acaba, her gun kahvaltida 1 tatli kasigi zeytinyagi mi tuketiyoruz?
Tesekkurler.

sibel dedi ki...

Merhabalar Mehtap Hanım ,

Bende listelerinize dahil olmak istiyorum ama nereden başlamalıyım bilemedim. Kendi çabamla 11 kg verdim. Doğum sonrası kalan kilolarım bunlar sanırım vermem gereken 11 kg daha var. Boyum 164 kilom 63 yaşım 32. ard arda iki doğum yaptım 2009 ve 2010 da. Yardımlarınıza ihtiyacım var,

Selamlar

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Ben 15 yaşnda bır genç kızım. Bölgesel kilolarım var.1.65 boyunda 58 kiloyum. Kilo vermek istiyorum ama bir türlü başaramadım.Acaba yardım edebilir misiniz??yardımcı olursanız sevinirim.
sevgiler.

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Adsiz, bolgesel kilolar icin yapilabilecek diyetler sizin yasiniz icin uygun degildir. BMI'iniz normal sinirlar icinde. Vermeniz gereken kilo belki en fazla 2-3 kilo olabilir. Uygun fiziksel aktiviteyi deneyin derim ben size

Gamze dedi ki...

Merhaba Mehtap Hanım,

Verdiğiniz listeye adım adım uydum. 3. gün sonunda 900 gr vermiştim ve ölçümlerimi aldığım için fark ettim incelmelerim de olmuştu. Şimdi ikinci aşamaya geçiyorum.

Teşekkür ederim :)

Janset dedi ki...

Merhabalar Mehtap Hanım;
Bugün woman healts dergisi sayesinde tanıdım sizi ve hemen bloğunuza girdim inceledim ve sanırım derdimin dermanını buldum dedim.İsmim Janset; 28 yaşındayım, 94,6 kiloyum, 161cm boyum ve haşimato tiroidit hastasıyım, tedaviye başlayalı 1 yıl oldu, hastalığıma teşhis konmadan önce 104 kiloydum, teşhis ile tedaviye başlayınca 10 kilo gitti, şu an ramazan ayından sonra metabolizma hızımı ancak ayarlamış bulunmaktayım, ve artık bu guruba dahil olup incelmek, iştahımı kontrol altına alıp sağlıklı bir insan olmak için can atıyorum, ve yarın start veriyorum.. Hepimize kolay gelsin.. janset..

janset dedi ki...

Mehtap Hanım ; ilk 3 gün sorunsuz geçirdim, sadece 2. gün regl olduğumdan sanırım öğlen yemeğinden 1 saat sonra şekerli birşeyler yeme gereksinimi duydum,ve 2 parça bitter çikolata yedim bugün hele nasıl geçti anlamadım, süperdi herşey veee 92,6 kilo (3 günde 1 kilo 800 gr)olarak 2 haftalık programa yarın start vereceğim,, çookk mutluyum teşekkürlerr..

`feslegen dedi ki...

merhabalar bende uzun zamandir sitenizi takip ediyorum aslinda kilo vermem gerekiyor ama basaramiyorum simdi sizin desteginizle tekrar deneyecegim hipoglisemim var ve ilac kullaniyorum umarim basaririm.SU anda 80 kiloyum 60 kiloya inmem lazim boyum 166

feslegen dedi ki...

merhabalar bugun ilk gunlerden basliyorum ikindide ara ogun yiyecegiz herhalde birde yorumlarim size geliyormu merak ediyorum cunku motivasyona ihtiyacim var tahlil sonuclarimda demir 1,8 ve Dvitamini 10 B12 vitamini cok dusuk cikti bunlar kilo vermemi engeller mi bana yardimci olursaniz sevinirim

Nikki Twinkie dedi ki...

Merhaba,ben 16 yaşında bir genç kızım.Boyum 1.75 kilom 85.Bu programa uymam gerekir mi? Obez miyim?

arzu_gnc dedi ki...

mrb bende burayı yenı gördüm...vermem gereken bi 20 kilo fazlam var banada yardım edin lütfen

Adsız dedi ki...

Merhaba,blog harika.ve ne zaman kilo konusunda kendimi kötü hissetsem açıp okuyorum ve ben de yapabilirim diyorum.yapıyorum da ama hep hüsranla bitiyor..yaşam tarzı haline getiremiyorum..yeniliyorum:( 22 yaşındayım 72 kiloyum ve be artık zayıf bi genç olmak isitorum..sağlıklı beslenmeyi yaşam tarzı haline getirmek isitiyorum.yardımınıza ihtiyacım var.Ezgi

Adsız dedi ki...

MERHABA 34 YAŞ 160cm. boy ve 64 kg. ağırlık sizcede fazla değilmi, sabah 8 akşam 5 masa başı çalışan biriyem, düzenli (hafta içi) yemek yiyiyorum. Öğle yemeklerine eve gidiyorum çünkü küçük bir yerde yaşıyoruz ve evim işe yakın spor salonu gibi bir şey yok iki küçük cocuğun var ve eşim incecik olduğu için bir yardımı da yok, zira benide kilolu görmüyor :) ara öğünlerimi sizce nasıl ayarlamalıyım, yada yemek saatlerini bilemedim şimdi, şimdiden teşekkür etmek istiyorum, ben Elif

Adsız dedi ki...

Mehtap hanım bn uzun zamandır blogunuzu takip ediyorum. size sormak istediklerim var nasıl ulaşabilirim bana yardımcı olabilirmisiniz..

Adsız dedi ki...

merhaba 17 yaşındayım 75 kiloyum boyumda 1.70 55 kiloya inmek istiyorum yardım edin lütfenn :(

Keçece dedi ki...

Hoşgeldiniz,
Ben 32 yaşında 125 kilo 170 cm boyundayım.5 yıl önce akapuntur diyeti yaptım 20 kilo verdim ama nasıl oldu da aldım hiç anlamıyorum.Artık kilo vermek ve almamak istiyorum ama vermem gerek çok fazla o yüzden korkuyorum kilo verememekten ama artık siz geldiniz ya kendime güvenim de geldi.


Artık benim de bir hikayem olsun istiyorum.

serap dedi ki...

ben hene kacırmısım:((
ne yapmalıyım simdi??

serap dedi ki...

sevgili mehtap hanım,
üzülerek gördüm ki gene kacırmısım.
ne yapabilirim? yeni dönemimi bekleyeyim :(

hatun dedi ki...

ben yarın itibariyle başlıyorum.hipotiroit hastasıyım polikistik over hastasıyım 11 aylık bebeğim var emziriyorum 152cm 65kg hedefim 50kg

Adsız dedi ki...

mrb adım gül 26 yasındayım ve kılolar yüzünden günlerımı sıkıntılarımı kafamda dahada büyütüyor ve nerdeyse hher günü kendıme zehır etmekten üzüntü duyuyorum dedigim gibi 26 yasındayım 1 yasında oglum var ve 79 kiloyum almamak kılo vermeyi geçtim almamak için kendımı frenlemeye çalısıyorum daha önce okul staj vs.. aktivitem sosyal cevrem hepsi süperdi kılomdanda sıkıntım yoktu o dönemlerde 64 kıloydum ve bu arada boyum 169 suan ise ülke degişimi almanyadayım arkadas a sosyal bir ortama gelip ve 3 aile kaynana elti ve ben birleşince bunalımlar sıkıntılar dibe vurdu üstüne meslegim için çabalayamayınca birde bebek ve kılolar artık son demlerdeyım diye kendi kendimi tüketmeye basladım giyimim berbatlastı kendıme bakımımı bıraktım ve kardeşimin burayı arastır demesiyle okumaya basladım ben nerden baslamalım diye direk size sormak istedım bütün cesaretım ve ınancımla yapıcagıma emınım bu evredede bol bol yeşil çay tüketiyorum sizin destegınızı beklıyorum şimdiden çok teşekkürler..

Adsız dedi ki...

mrb adım gül 26 yasındayım ve kılolar yüzünden günlerımı sıkıntılarımı kafamda dahada büyütüyor ve nerdeyse hher günü kendıme zehır etmekten üzüntü duyuyorum dedigim gibi 26 yasındayım 1 yasında oglum var ve 79 kiloyum almamak kılo vermeyi geçtim almamak için kendımı frenlemeye çalısıyorum daha önce okul staj vs..aktivitem sosyal cevrem hepsi süperdi kılomdanda sıkıntım yoktu o dönemlerde 64 kıloydum ve bu arada boyum 169 suan ise ülke degişimi almanyadayım arkadas a sosyal bir ortama gelip ve 3 aile kaynana elti ve ben birleşince bunalımlar sıkıntılar dibe vurdu üstüne meslegim için çabalayamayınca birde bebek ve kılolar artık son demlerdeyım diye kendi kendimi tüketmeye basladım giyimim berbatlastı kendıme bakımımı bıraktım ve kardeşimin burayı arastır demesiyle okumaya basladım ben nerden baslamalım diye direk size sormak istedım bütün cesaretım ve ınancımla yapıcagıma emınım bu evredede bol bol yeşil çay tüketiyorum sizin destegınızı beklıyorum şimdiden çok teşekkürler..

Turkadir dedi ki...

Sayın Mehtap Hanım ;
Birkaç kez diyeti uygulamaya karar verip bunu 1 aydan fazla hayatıma geçirdim ama sonuç göremedim desem yeri.Lütfen yardımcı olunuz

Sevimmm dedi ki...

Merhaba Mehtap Hanım, bende çoğu bayan gibi kilolarımdan şikayetçiyim.
Daha önce bir çok diyet denedim ama fazlasıyla geri aldım.
(Boyum 1.56 Kilom 90)
Yardımcı olursanız sevinirim.

hira dedi ki...

hira: merhaba bende diyet programını uygulamak istiyorum ama hangi diyet programından başlıyacağımı bilmiyorum yardımcı olurmusunuz.6 ay önce doğum yaptım 15 kilo vermem gerekiyor.

Adsız dedi ki...

MERHABA EN İÇTEN YÜREĞİMLE ...
Dogum yapalı 8 a oldu,hayatım boyunca hep zayıf ve aktif bir kadındım.Şuanda harika bir duygu yaşıyorum Annelik ama aynı zamanda korkunç bir bunalımda yaşıyorum,bittim ben iğrenç haldeyim duygusu. Doğumdan sonra hipotroid oldugumu anladım,şuan ilaç kullanıyorum.Sigarayı zaten hamile kalır kalmaz bıraktım ve birdaha asla el sürmem inşallah.Şuanda 69 kiloyum ve allahım 53 kilo olmalıyım.Berbat bir haldeyim boyum 158.Esimin yanında ablası gibi oldum,her gören aaaa bu ne hal diyorlar.Deliricem,kendimden nefret ediyorum,motive olamıyorum,dışarı çıkmak işkence,gardrobum öylece beni bekliyor zayıfla diyerek.Motivasyona eşlik edecek arkadaşlara ve inanca htiyacım var.

urbenico dedi ki...

Merhaba;

7 aylık emziren bir anneyim. Bebeğime ek gıda takviyesine başladığımdan beri kendimi daha özgür hissediyorum.Bu nedenle bedenimi terbiye etmek istiyorum.
Emeğiniz için şimdiden teşekkür ediyorum.
1,61 cm
70,8 kg
Gıda Teknikeri
İzmir

Unknown dedi ki...

Tekrar merhaba;

BMI 27,4
İlk 2 günüm şiddetli baş ağrısıyla geçti.Ufak tefek tatlarla
kendimi kandırdım.(1 kuru kayısı)
Fakat şimdi bedenim bu tempoya alışmış gözüküyor.Daha az açıkıyorum.İnanmayacaksınız ama bebeğimde daha uzun süre uyuyor.

Adsız dedi ki...

Merhaba Urbe nico öncelikle diyetinde başarılar dilerim
hangi liste ile başladığını öğrenebilirmiyim ben daha başlayamadım..

NMK dedi ki...

Simdi baslama sansimiz varmi. Baslangicta kayit birakmistim ama bir sekilde calismadi herhalde cunki arkadan hic ses cikmadi

NMK dedi ki...

Digital olarak kayit tutmak isterseniz http://www.loseit.com/ adresini kullanabilirsiniz. Bedava bir site ve kaloride hesapliyor.

Unknown dedi ki...

Boy :176
Kilo:78
Nasil bir program uygulamam gerekiyor?hamile kalmak istiyorum fakat bu kilo ile sıkıntılı olacağını düşünüyorum ...bana yardımcı olurmusunuz...sevgiler:)

Unknown dedi ki...

MERHABA,

BİR ARKADAŞIM SİTENİZİ ÖNERDİ. BANA GÖNDERDİKLERİNİ AYNEN Mİ UYGULAMAM GEREKİYOR YOKSA BURADA KİŞİYE ÖZEL Mİ LİSTE VERİLİYOR ? TİP 2 DIABET HASTASIYIM. HENÜZ BAŞLANGIÇ. ACİLEN KİLO VERMEM GEREKİYOR :(

Unknown dedi ki...

Merhabalar,
Ben şu an 77.6 kiloyum ve spor da yapıyorum.bu diyeti uygulamak istiyorum fakat şu var;benim step-aerobik yaptığım seans akşam saat 7'de başlıyor ve 16.30'da ara öğün var bu listeye göre ve sadece o ara öğünü yediğimde saat 7'ye kadar acıkırım :) spor yaparken de baş dönmesi vs. olabiliyo aç olduğum için.bu saatleri spora göre nasıl ayarlayabilrim?

Unknown dedi ki...

Merhaba Mehtap Hanım
ben 21 yaşında 1,69 boy 56 kiloyum.
çalışma hayatımda sürekli masa başında oldugum için yaklaşık 5 kilo aldım.Aldıgım kilolardan rahatsız oluyorum.bana yardımcı olursanız sevinirim ..
Teşekkürler

Unknown dedi ki...

Merhaba,
Bende bu önerdiginiz rejimi uyguladim ve cok iyi bir sonuc aldim. Ama rejimin ardindan onemli bir oranda sac kayibim oldu. Saclarimin ön kisminda, yan taraflarindan acilmalar oldu ve hala bu acikliklar kapanmadi. Bir arkadasim tahilli yiyecekleri kestigim icin oldugunu dusunuyor. Rejimi gecen sene yapmistim ve bu sene kontrolu tamamen kaybettim ve sanirim 5 kilo fazlam var. Moralim cok bozuk. Ne yapacagimi bilemiyorum.
Rejimlere sac dokulmesiyle karsilik veriyorsa vucudum bu cok kotu.

Unknown dedi ki...

Merhaba Mehtap Hanim,
Ben bu onerdiginiz rejimi yapmistim ve kilolarimi vermistim ama rejimden sonra onemli miktarda sac kayibim oldu. Bir arkadasim tahili kestigim icin oldugunu soyluyor. Bu aralar cok kilo aldim ve ne yapacagimi bilmiyorum.
Yine sacim dokulur diye rejime baslamaya korkuyorum.
Bana tavsiyede bulunur musunuz?

Adsız dedi ki...

Günde ne kadar su içilmeli ?

Adsız dedi ki...

Mehtap hanim acil yardim edermisiniz... 1,68 boyundayim 74,8 kilodayim ve zayiflamak istiyorum..kilo sosyal hayatimi engelemesinden korkuyorum...farkli farkli
Listelet var hangisiden baslamaliyim

Adsız dedi ki...

meraba mehtap hanım 12 kasın 2012de 42 haftalık doğum yaptım havuç kafalı bir oğlum var boğunuzdan çok etkilendim zayıflamayı bende çok istiyorum çünkü özellikle annem beni çok rencide edici ve kırıcı çok şeyler söylüyo...ve bu beni depresyona sokmak üzere...emziriyorum 165 boyunda79 kiloyum nolu nolur banada yardımcı olnnn artık annemle kilo dısında baska dertlerimide paylaşmak istiyorumm

Adsız dedi ki...

Mehtap Hanım merhaba,
Ben 1.70 / 85 Kg.
Kilo vermek istiyorum ama bir türlü devamını getiremiyorum. 2010 yılında diyetisyene başvurdum 80den 72-73 olarak bıraktım sonra 88e çıktım 2011-12 Eylül ayına kadar 88 idim spora başladım 80e düştüm şimdilerde 84-85 arasıyım Platese başladım ama artık tamamen bu kilolardan kurtulmak istiyorum. Bana yardım eder misiniz ltfn ..... Yeliz

BaharS dedi ki...

Merhaba bende kayıt yaptırmak istiyorum erden başlamalıyım ilk günler yazınızın içeriğindeki listeyimi takib etmeliyim teşekkürler.
Boyum 168
Kilom 71,5
Yaşım 33

Unknown dedi ki...

meraba mehtap hanım ben 18 yaşındayım 1.60 boyundayım ve 70 kiloyum haftanın 5 günü 8.30 da okula gidiyorum okul da da hep fast food tarzı şeyler war o yüzden programa uyamıyorum yardımcı olur musunuz?

Adsız dedi ki...

bu listeyle kilo verebilirmiyimki?Dukan diyetiyle 13 kilo verdim.Bi kısmını korumada dikkat etmediğim için aldım.Şimdi hayatım boyunca sürdürebileceğim bir program arıyorum.

Adsız dedi ki...

yine bir grup oluştursak keşke..

Brajeshwari dedi ki...

Mehtap ben de seni çok özledim....