Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

7 Ocak 2011 Cuma

YENI YILIN ILK GUNAYDINI...



GUNAYDIN...


Nasilsiniz? Hersey yolundadir umarim...


Bu 3 gun yapmaniz gereken sey cok basit,


sabah kahvaltisi her zamanki gibi,


oglen yemegi her zamanki gibi, aksam yemegi mumkun oldugu kadar erken bir saatte ve saat


18'den sonra artik hic karbonhidrat yemek yok.


Yani ekmek, makarna, pilav, patates, biskuvi, cips, misir, meyve yok.


Oglen ve aksam yemeklerinde havuc salatasi, marulla karistirarak yenebilir.


Pazartesi tartiliyorsunuz ve bana yaziyorsunuz.


Yavas yavas duraklamaya baslayabilirz. Biz de biraz frene basacagiz, biraz hizimizi artiracagiz ama istedigimiz yere mutlaka ulasacagiz...
Onumuzdeki hafta bakalim karnimiz daha duz olsun diye neler yapacagiz?


Siz yeterki isteyin ve kararli olun...


Bunu bilin, kendinize inanin ... Sadece kendinize inanin...

Siz isterseniz daglar yerinden oynar...
Sevgilerimle...


7 Ocak 2011'Roma

36 yorum:

Adsız dedi ki...

herzamanki gibi haklısın :) seni seviyorum kendine iyi bak
sevgilerrr

umuda doğru dedi ki...

her şeyin yolunda olduğunu söylemek istedim..burdayım ve hiç kaçamaksız ilerliyorum...artık görenler çok çok inceldiğimi söylüyor..kıyafetlerim iyice bollaştı...yılbaşında kaçamak yapmadığım için 3 gün sebze günü yapmadım...sizi izliyorum sevgiler

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Banu, cok tesekkur ederim.

Umuda dogru, ne guzel bir rumuzunuz var. Harikasiniz. Bu arada kendinize yeni kiyafetler bakmaya baslayin... Merak ettim, herhangi birseyin ozlemini cekiyor musunuz?

umuda doğru dedi ki...

ben kendime inanamıyorum..bundan önce defalarca diyet yapıp ,çok kilolar verdim(bu defa geri almamak üzere veriyorum)ve hiç ama hiç birşeyin özlemini duymuyorum,tatlısız nasıl yaşıyorum onu da anlamıyorum..rumuzum ise sayenizde oldu...yoksa ben müzmin diyetçi demiştim kendime..ve bu gün tam 2 ay oldu ..yeni kilomu pazartesi tartılır bildiririm..

Adsız dedi ki...

günaydıınnn,
ben gruba üye olmuştum ama daha sonra başlamıştım.
20 Aralık 70.9
9 Ocak 67
öğünlerime hep uydum,suyumu içtim.
yürüyüş tam yapamamıştım,şimdi o eksiğimi de tamamlıycam. aynen devam ediyorum :))
teşekkürler
Fatma M.

Esma dedi ki...

Mehtap hanım dün kendinize kıyafet bakmaya başlayın demiştiniz şimdi alışverişten geldim...İlk defa giydiğim giysiler büyük geldi küçüğünü daha küçüğünü denedim.:-)
Kilomu hala bilmiyorum ama beden 44 olmuş çok sevinçliyim ve sizi çok seviyorum .Sizinde her isteğiniz gerçek olsun hayatınız boyunca....
Esma
Sevgiler

umudadoğru dedi ki...

merhabalar...iki gün şehir dışında olacağım için bu gün tartıldım...8 kasımda 77.0 kilo ile başlamıştım...bu sabah 67.6 kilo olarak..toplamda 9.4 kilo verdim..sevgilerimle..

umuda doğru dedi ki...

mehtap hanım merhabalar...rumuzum sayenizde oldu..çünkü ben kendime müzmin diyetçi demiştim...herhangi bir yiyeceğe özlem duymuyorum...karşımda yeseler bile..tatlısız nasıl yaşiyorum onu da bilmiyorum...sanki bana sihirli bir değnek değdirdiniz...çooook teşekkürler

oyuncu dedi ki...

Selamlar,
Kilom 88,6 kg.

HGA... dedi ki...

günaydın....

08.11.2010: 57 kg.
20.12.2010: 51 kg.
10.01.2011: 50 kg...

verme hızım düştü!sanki...

teşekkürler...

HGA...

yaseminnn dedi ki...

Günaydınlar Mehtap hanım,
sabah aç karna tartıldım 57.2 :)))
gayet memnunum.yeni kıyafetler almasamda eskilerinin içine çok rahat girebilmek bayaa mutlu ediyor beni.
sevgiler
Yaseminnn

sts777 dedi ki...

9 Kasım 2010 86,9
28 Kasım 2010 84,1
10 Ocak 2011 81,8

Kaçamaklar; Yılbaşı gecesi 1 duble alkol, 1'er kaşık 3 çeşit meze ve küçük bir dilim cheese cake.

Diğer günler kaçamak yok. Haftada 4gün yapılan yürüyüşler haftada minumum 4 günle yerini spor salonunda kardiyo egzersizlere bıraktı. Siz nasıl değerlendireceksiniz bilemiyorum. Sanırım 2 aylık bir süre için az oldu bu kilo eksilmesi. Porsiyonlar mı büyük diye soracak olursanız salata için evet büyük diyebilirim, ancak yağ miktarı sabit 1 tatlı kaşığı. Yemeklere çoğu zaman yağ dahi koymuyorum. Yaş-boy-kilo değerlerine bakıldığında belki de beklenen budur. Sitenizde vermiş olduğunuz listeden farklı bir öneriniz olursa uygularım. Aksi takdirde adım adım izinizdeyim....Sevgi ve Saygılarımla

sts777

Unknown dedi ki...

75,7..
artık yorum bile yapamıyorum..

Unknown dedi ki...

Mehtap Hanım merhabalar,

Bugünkü kilom: 62

10 Kasımda 68 kg ile başladım,toplamda 6kg vermişim.

Harikasınız

Sevgiler fügen

Oyalı Çember dedi ki...

Bugün itibariyle 69 kiloyum.
74 ile başlamıştım. Altmışlı kilolara bir daha hiç dönemem sanıyordum. Geçen yıl verdiğim 11 kiloyu da hesaba katarsak toplamda 16 kg hafifledim. Daha yolum var, yavaş veriyorum, ama önemli olan bu beslenme şeklini ve hayat tarzını içselleştirmiş olmam. Çok teşekkürler.

Notlar:

Bu periyotta yılbaşı gecesi 1,5 kadeh şarap dışında kaçamağım olmadı.

Fazla yürüyemedim. Ancak haftada 1 gün yürüyebildim.

İyi haftalar, sevgiler...

Oya

Delfina ; dedi ki...

Günaydın Mehtapcım,

Tartı 72.2 gösterdi.Yavaş da olsa ilerliyor olmak beni mutlu ediyor.

Herşey için teşekkürler,
Sevgiler,

oblomov dedi ki...

bende 10 kasımda 74 kilo ile başladım şimdi 67,4 kiloyum. yavaş ama azimle devam ediyorum hele ki hamilelik öncesi dar bir pantolonuma girdiğimi görünce daha da motive oldum. teşekkürler...

xxx dedi ki...

mehtap hanım

arı sonuçlarını buraya mı yazacaktık, başka yere mi ? burayadır diye düşündüm :(

sabah tartıldım veeeee;

67,5 gr..

metabolizma durdu.. ama son üç gündür programım şaştı sabah geç kalkınca yemek saatleri gecikti ve akşam altıdan sonra karbonhidrat yasak kısmını uygulayamadım. yemek saatleri düzensz olunca çok acıktım, biraz fındık, biraz meyve kaçtı :)

spor salonunda 60 dk kardiyo çalışmasından sonra aletli çalımada ekledim. sanırım metabolizmayı hızlandırmak için faydası olacaktır diye umuyorum.

hamilelik sonrası aldığım kiloların bitmesine az kaldı ama takldım sanırım bu kiloda. hala alyansım olmuyor :( buna çok üzülüyorum kemiklerim mi kalınlaştı ne oldu anlamadım :( umarım bir gün kutuda duran alyansımı takabilirim, hedefim bu :)

sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Dün ben de alışverişe gittim.46 bedenden 44 bedene düşmüşüm.Kilomda sadece 300 gram bir düşüş olmuş. Kilom 77,7
Sevgilerimle,
Şehri Abay(İzmir

Adsız dedi ki...

Özne
İlk kilo:61
Şuan: 59,2
Ben geç başladım. Yeşil çorba haftasındayım.

Adsız dedi ki...

merhaba ,sevgili Mehtap hnm..
9 kasımda -92kg
20 aralık- 87.8 kg
10 ocak -86.200 kg..

sevgiler..perush

izfigen dedi ki...

sevgili mehtap hnm. 20aralık kilom:64 eşimin kilosu:76 10 ocak kilom:63 eşimin kilosu:73 eşim düzenli kilosunu vermiş ama ben 1 kilo vermişim. duraklamaya girdim herhalde. yeni önerilerinizi bekliyoruz. sevgiler

Adsız dedi ki...

8 kasim 102. 10 ocak 98. tiroit hastasi olmama ragmen kilo vermem azda olsa hic yoktan iyi en azindan mutluyum bukadarda verdigimme.moral bozmak yok yola devam. tessekurler ilkay

drazra dedi ki...

mehtap hanım yazmayınca merk ettim sizi inşallah hayatınızda herşey yolundadır...

moonrose dedi ki...

Sevgili Mehtap hanım.
9 KASIM 72.800
10 OCAK 68.500
Yaş 55
sanırım çok yavaş gidiyor.hata bende mi,menapozdan mı.
Hızlandırmak için ne yapmalıyım.
Yoksa baştan mı başlamalıyım.
SEVGİLER.

Leylak Dalı dedi ki...

Bu periyotta ben de biraz yavaşladım sanırım. 10 Kasımda 90 ile başlamıştım 20 Aralıkta 82,5 dum ve 10 Ocak 81 kiloyum. Son 20 gün sadece 1,5 kilo gitmiş ama ben yine de memnunum. Kaçamak yok, sadece yılbaşı gecesi yarım kadeh şarap, biraz kuruyemiş fazlalığı oldu, ardından sebzeli günlerle telafi ettim. Sanırım tekrar hızlanırım.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhabalar ,
Sabah tartildim .65.1 iken 64.2 ye inmiş kilom ....
Biraz hızım düşmüş ama kendimde arayacağım yanıtları ...
Sevgiler ve basarılar herkese..
İ.

Meysun dedi ki...

59,5 kilo olmusum... Ne hos.. Sayenizde yuzumde gulumseme eksik olmuyor Sevgiler

Meysun

Betul-Ca dedi ki...

Mrb Herkese,
bende son 3haftada 1.5 kilo vermisim, baslangctan beri 5 kilo verdim, uzun zamandan sonra ilk kez 70 kiloyum:):)
Yeyyyy:)

Unknown dedi ki...

Merhaba,
Ben de 60.5 ile başladım.

Pazar sabahı 57.8 gördüm.

Keyfim oldukça yerinde.

Sevgiler,

Gülpembe Serpil

umut dedi ki...

Sevgili Mehtap hanim,

Sitenizi takip ediyorum. Fakat saglikli beslenme modelinizi (cok ciddi ailevi sorunlardan dolayi) tam manasiyla uygulayamiyorum.

Ona ragmen kendimi cok salmis degilim. Cok cok yavas da olsa kilo veriyorum.

Pazartesi itibariyle 62.0 kg idim.

Selam ve kucak dolusu sevgiler!

çiçekkız dedi ki...

Merhaba ben 66 kiloyum şu anda.
19 nisandan bu yana toplamda 22 kilo verdim sizin sayenizde sevgiler sevgiler sevgiler

Adsız dedi ki...

merhaba mehtap hn, bilgs. problemden dolayi dün giremedim, ama dün tartildim baslangic kilom 80 , dün itibariyla 73 kiloyum ´. sayenizde neyi nekadar yiyebilecegimi ve kendimi frenliyebilmeyi , bunuda zevkle yaptigimi görmek beni dahada mutlu ediyor.iyiki varsiniz cok tesekkür ederim . aslinda bir arkadasimizin yazdigi yorumda beni biraz korkuttu , bu program bitince , siz hayatimizdan cikinca ne
yapicaz diye sormus ...bende endiselendim ...ama sonra o güzel motive eden yazilariniz geldi aklima bizlerde onu okuyarak orda oldugunuzu bilerek saglikli yasamaya devam ederiz ins.
züleyha BONN / DEUTSCHLAND

Adsız dedi ki...

Merhabalar, ben ancak bugün artılabildim.77 kg .

Afyonkarahisar'dan Gülcan Kaya

sevim dedi ki...

21 Ocak 2011 Cumaben bu sihirli diyeti nasıl hayata geçişririm ve nasıl başlarım
ben yllaraca kilo almak için uğraşan ama 47 kilonun üstüne çıkmayan birisi olarak doğumlaradan sonra aldığım kilolar başıma bela oldu biden 84 leri gördüm enson doğumdan sonra 25 kilo verdim ama sonra bu kilolar bana nasıl yapıştı anlayamadım şimdi çok mutsuzum kendime kıyafet almak dahi içimden gelmiyor bu psikolojiyi anlarsınız heralde.her diyete başladığımda kendimi gece bir çikolata kasesinin başında buluyorum

sevim dedi ki...

merhaba ben yeni katıldım aranıza bende yıllarca kilo almak için uğraştım ama 2 doğumun ardından ne büyük hata yaptığımı anladım şimdi geçmişin özlemini duyuyorum 47lerden 84ler imkansız ama oldu nasıl diyete başlarım ne yaparım bilmiyorum nezaman diyete başlasam geceleri çikolata başında buluyorum kendimi