Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

31 Ekim 2010 Pazar

BIRAKIN BENI...



Siirim geldi birakin beni


Bir kibrit farz edin ve yakin beni


Bir ceketmis gibi askiya takin beni


Bir civiymis gibi duvara cakin beni


Siirim geldi, birakin beni...


Mujdat Gezen


1 Kasim 2010'Roma


4 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

bazen hep istiyoruz işte:
''bırakın beni''
demeyi !!!

Esma Kütükcü dedi ki...

Duygu dolu bir insansınız bu yanınız da çok güzel.Evet gülümsemek size çok yakışıyor...
ESMA

Adsız dedi ki...

Mehtap hanım selamlar,
sanırım bu şiiri bize ithaf ediyorsunuz "bırakın peşimi" der gibi:) Cevaplar gelmese de sizi bırakabileceğimizi sanmıyorum, en azından kendi adıma.
sevgiler
zeynep

Adsız dedi ki...

Bazı demek istediklerimizi diyebilmişlerden okuduğumuzda, kendimizi bulmuş olma mutluluğunun ardından paylaşma duygusu uslu durmuyor.Çok az konuşarak, çok şey ifade edenleri seviyorum.
N-SA