Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

7 Ocak 2013 Pazartesi

NOTLAR, NOTLAR...

Inanilmaz bir sey gerceklestiriyoruz. Dun aksam saat 22'ye kadar kayit birakanlarin listesi asagida... Seda ve Terazi butun hafta sonlarini bu listeleri duzenlemeye ayirdiler. Seda'nin sabir sinirlarini coktan gecti isteklerim, sorularim. Aslihan bir sonraki asamada devreye girecek, her zaman yanimizda oldu zaten. Istanbul'dan Serap Senoglu'da elinden gelen herseyi yapmaya hazir oldugunu yazmis mailinde... Tesekkur ederim nezaketine...

BUNDAN SONRAKI KAYITLARI LUTFEN BU YAZININ ALTINA BIRAKIN...

Burdasiniz...

Yaklasik 900 yorum birakilmis su ana kadar... 200 civarinda da mail... Birligimizden nasil bir guc dogacak biliyor musunuz? Siz buyuk cogunlugu (yaklasik % 85) universite mezunu, doktora yapmis, master derecesi sahibi, akademik unvanli, olmasa da akilli ve bilincli bireyler, degisime acik, hayatin degerini bilen duyarli insanlar, annelerinizin, babalarinizin elinden tutup, cocuklariniza arkadas olup, eslerinizi ikna edip geldiniz buraya...

Bana duydugunuz bu guven icin tesekkur ederim... Ben bilimsel olarak hakli oldugumu biliyorum savundugum konuda... Ama sizin varliginiz bana asil gucu veriyor... Onun icin nasil onemlisiniz, nasil degerlisiniz, nasil ozelsiniz bir bilseniz...

Burdasiniz... Hazirsiniz...

Noel baba, ona kayit yaptiran kizini mutlu etmek ve kalbini daha fazla uzmemek icin sigarayi birakacak ve bu bizim en buyuk basarimiz olacak daha baslamadan... 

Biz birlikte neler yapacagiz, hayatimiza ne guzel imzalar atacagiz, ne cok seyi degistirecegiz ve degisecegiz...

Ozelsiniz, onemlisiniz, degerlisiniz...

Yasaminizin degerini bildiginiz icin bu karari verdiniz...

Kolay gelecek hepimize... Umdugumuzdan, sandigimizdan, inandigimizdan daha kolay gelecek...

Roma'dan sevgilerimle...

7 Ocak 2013 saat 22'ye kadar kayit birakanlarin listesi:

2013, 10 NUMARA, 35KELEBEK

----------------

A.HANDE, ABS, ADA, ADEL, AERA,AGRO, AGYILMAZ, AHSEN, AİSH, ALİ O, ALYA, AMARANTH - ANAKIZ, ANANE, ANGEL, ANKARALI, ANKARALININ EŞİ, ANNEBAL, ANNECİK, ANNİŞKOM, ARAP KIZI, ARASTUNA, ARGO, ARIZA, ARSIZ BÖCÜK, ARTUN, ARZU, ASABİBEN, ASİ, ASLI - İSTANBUL, ASLI - İZMİR, ASLI_E, ASLICAN, ASLIHAN, ASOS, (ASU - İSTANBUL), (ASU - SAMSUN). ASYA, ASYANİL, ASYENUR, AY, AYBIKE,
AYCOL, AYÇA, AYÇİÇEĞİ, AYLA KARABULUT, AYLAK GÖZ, AYLİN, AYNA, AYNK98, AYNUR, AYNURTAS, AYS, AYSANE, AYSELCE, AYSGL ,  (AYŞE - İSTANBUL),  (AYŞE - MANİSA),    AYŞE K.  AYŞE KEKİK,  AYŞEM, AZICIK KİLOLU, AZRA 09

-----------

B., B.A.G , (BABANNE - ANKARA), (BABANNE - İSTANBUL), BABSİ, BADEMER, BAHAR, BALIK, BAMBAM, BANU , BANU BİNGÖR, (BAŞAK - ERZURUM),  (BAŞAK - İSTANBUL), BAŞAK81, BAŞAKPDR, BAŞAKT, BBG, BEGÜM, BELLA, BELLADONNA, BELMA, BEN, BENDİS, BERDEN, BERRİN, (BETÜL - CENEVRE), (BETÜL - İSTANBUL), (BETÜL - İZMİR), BETÜL A, BEYAZ ZAMBAK, BEYHAN. BEZGİN GEZGİN, BEZGİNTEKİRKEDİ, BİBER. BİLGECE, BLUE, BLUEVELVET, BONCUK, BÖCÜM, BUKET, BUKİ, BULUT, BUMERANG, BURCU TERLİKCİ. BURCUDEM, (BUTTERFLY - ESKİŞEHİR), (BUTTERFLY - İSTANBUL), BU-YIL-FİT-OLMALIYIM, BÜŞRA ÇETİN,

-------------

CAFFELATTE,  (CANAN - ÇANAKKALE), (CANAN - ÇORUM), (CANAN - İSTANBUL), CANCAN, (CANLIMUTFAK - ANKARA - 59), (CANLIMUTFAK - ANKARA - 59.5), CANYASAM, CAT, CATHY, CEBİMDEKİ RENKLER, CELİLE, CELSEM, (CEMİLE - AYDIN), (CEMİLE - İSTANBUL), CEMRE, CEREN, CEY, CEYLAN06, CEYLANEY, CHERRY, CİMCİME, CİTOS, COLORİTA, COMMİTED ,(ÇAĞLA - İSTANBUL - 58), (ÇAĞLA - İSTANBUL - 64), ÇAKIR, ÇINARIN_ANNESİ, (ÇİÇEK - BİLECİK), (ÇİÇEK - ESKİŞEHİR), ÇİÇEK KIZ, ÇİLEK, ÇOCUKLU

---------------


d@ali, DAİSY, DANEF, DAPHNE, DDAPHS, DEFNE DENİZ, DELFİNA, DEMLİK POŞET ÇAY, (DENİZ - BURSA - 58), (DENİZ - BURSA - 60.4), (DENİZ - BURSA - 70), (DENİZ - İSTANBUL - 58.5), (DENİZ - İSTANBUL - 66), DENİZ YILDIZI, DENİZ05 , DENİZKIZI, DERMAN,( DERYA - ESKİŞEHİR), (DERYA - İSTANBUL), DESEN, Dİ, DİDO, DİLA_06, DİLARA, DİLARDA, ( DİLEK - ANKARA), (DİLEK - ELAZIĞ), DİLEKDORUK, DİLİS, DLK (DOĞA - ANKARA),  (DOĞA - GAZİANTEP), DOLFIN35, DOLUNAY - ANAKIZ,  DUDU, DURU, DURUSU, DUYGU84, DUYGUSAL, DÜNYA

-----------

(EBRU - ANKARA), (EBRU - İSTANBUL), EBRULİ, ECE, ECOŞ, EDA, EDNEH, EDORAS, EDOŞ, EGELIYIM, EHA, EHARMANCI, EKDO, EKİM, ( ELA - ESKİŞEHİR), (ELA - KAHRAMANMARAŞ), ELAİN, ELENA, (ELİF - BALIKESİR - 90 ) (ELİF - İSTANBUL - 55), (ELİF - İSTANBUL - 62), ELİFHÜMA, ELİFNAZ, (ELLA - İSTANBUL), (ELLA - SOFYA)ELMACIK, EMEL, EMİN, EMOŞ, ENDA, ENGİNDENİS, ENNE, ERASMUS, ERCÜ, ERGUVAN, ERGÜL, ERİK, ESCO, ESEN, (ESER - ANKARA), (ESER - İZMİR), ESİN, ESKENAZİ, ESKİYENİ ,ESKOBİ, ESLEM, ESRACAN, EVLİÇOCUKLU, EXİSTHUNDER, EYA, EYİRDAK (EYLÜL - ANKARA), (EYLÜL - İSTANBUL) , (EYLÜL - İZMİR), EYLÜLÜM, EYRÜZ, EZGİ.D,

-----------------

FADİŞ, FATİH,  (FATMA - ANKARA - 80), (FATMA - İSTANBUL - 67) , (FATMA - İSTANBUL - 83), FATMA KÖSE, FATMA M., FATMAZEN, FATOŞ, FEFON, FINDIK, FİA, FİLİZ, FİLOZOF, FİTO, FİYONA, FKMSR, FLOWERSS, FUNDA. FUNDALİNA, FÜSUN

---------------------

GALATEA, GARDENİA, GECE, GEMALMAZ, GOGOS, GONCA, GONCAB, GÖÇEBE,GÖZDE,GÖZDEM,GREENTEA, GULİZ - EMZİKLİ, GULSUN ,  (GÜL - ALMANYA - 79), (GÜL - İSTANBUL - 61),  (GÜL - İSTANBUL - 67.5), (GÜLAY - BURDUR),  (GÜLAY - İSTANBUL), GÜLBAHÇESİ, GÜLBEŞEKER, (GÜLCE - İSTANBUL) , (GÜLCE - İZMİR), (GÜLCE - KANADA), GÜLÇİN, GÜLDEN, GÜLDEREN, GÜLİHAN, GÜLMAY, GÜLRU,GÜLSÜMZÜMRA, GÜLTEN YILDIRIM, GÜLÜM, GÜNDEM, GÜNEBAKAN, GÜNEYLİ BAYAN, GÜNSELİ, GÜRBÜZ, GÜRBÜZ2, GÜZ GÜZELİ
-------------
HANDE, HASANDORUK, HATİCE, HATİCE DİNÇ, HAWKEYE, HEMŞİRE, H HÜLYA ERBAY,  HÜLYA U.B,

--------------

 IMHOTEP, IŞILAK, İLKBAHAR , İLKE, İLKNİL, İLKNUR UĞUR, İNCİR REÇELİ, İNHEAVEN, (İPEK - İSTANBUL - 66), (İPEK - İSTANBUL - 67), İPEK2013, İRADE, İREM, İREMÖZKAN, (İSTANBUL - İSTANBUL - 110), (İSTANBUL - İSTANBUL - 63),  İSTANBULLU

------------------

JALE, JAMES, JAPONYA, JASMİNA, JASMİNE, JOONALP, JUJU, JULYA17

------------------

KADRİYE, KAFYAVO, KAĞITTAN GEMİLER,KARADEVECİ, KARAMEL,  KARANFİL, KARARLI, (KARDELEN - ANKARA - 85), (KARDELEN - ANKARA - 88), (KARDELEN - İSTANBUL - 81), KAREN,KAVAK YELLERİ, KAYRA,KEÇECE, KEKİK, KELEBEK, KESKİN245, KEVSER, KIRÇİÇEĞİ, KOCAHÜRÜ, KOÇAK68, KÖPRÜDEN ÖNCEKİ
SON ÇIKIŞ, KÖPÜK, KUMRU, (KUZU - İSTANBUL - 57), (KUZU - İSTANBUL - 98), KUZUNUN ANNESİ
--------------------

LACROİX, LALEM, LALI, LEYLAK, LİLİ, LİLY, LKKNK, LUNATİC, LUPİTA

-----------------

M_AKSOY, MAGRAT, MAKBULED.,MALLİ, MARİPOSA, MARM, MARTİMİZE, MASALMAVİSİ, MAVİ, MAVİBERRY, MAVİMELEK , (MAYA - ANKARA), (MAYA - İSTANBUL), (MAYA - KÜTAHYA), MEFTUN,, MEHTAP, MEKTUP, MELDİ,  (MELEK - ANKARA) , (MELEK - KONYA), MELİHA, MELLİKE, MELO, MELTEM, MERMAID, MERSULE, MERVİ, MERYEMYILDIZ, MESSİ, METİN, MIAKO, MİHRİBAN, MİMARCAN, MİMİ, MİNA, MİNCİYE, MİNEL, MİRABEL, MİRACLELİFE, MİSS EXPERİMENT, MNC, MOM2DAMLA, MONIQUE, MOONROSE, MORİÇE, MUALLA, MUHAL İKİKARDEŞ, MURAT, MURT, MUTFAKGÜLÜ, MUTLUSON

--------------

NACLUG, NAFO, NALAN, NANE, NAZ - ANKARA, NAZ - İSTANBUL, NAZLICAN , NAZLİ, NBK, NECLA ,NEFERTARİ, NERİ, NESİBE, NESLİSAH, NEVAKAR - ANKARA, NEVAKAR (UZUNÇORAPLIPEPE) - BURSA ,NEWLİFE, NEWYORKER, NEYSE, NİDAMBA, NİHAL, (NİL - İSTANBUL - 64), (NİL - İSTANBUL - 68.5), NİLGÜN, NİLGÜNK, NİLOOOK, (NİSAN - İSTANBUL - 66.5), (NİSAN - İSTANBUL - 72), NO : 29, NOBLY, NOSTALJİ, NOYANK ,NR, NUR - KANADA, NUR - KONYA, NURAN, NURDAN, NURİ, NURNORO, NURTOPU, NUTELLA, NUVOLA,

-------------------

OBSCURE, OKYANUS, ONUR, ORFE, ORKİDE, OTTOMAN, OVEG, OYA, OYALI ÇEMBER, OZİ, ÖMÜR, ÖYKÜ, ÖZ , ÖZDE, ÖZGÜN BAŞAK, (ÖZLEM - İSTANBUL - 61), (ÖZLEM - İZMİR - 82), ÖZLEM CANSIZ, ÖZLEM TEKİN, ÖZLEMÖZ, ÖZNE, ÖZNUR, ÖZÜM

-------------------

PAMUK PRENSESİN OBEZ ANNESİ, PAMUKOVA, PAPATYA ,PASIFIC, PATRİCİA, PEGESE, PELİN, PENELOPE, PERİ23, PERSPEKTİVE, PERUSH, PINAR B.G., PINARK, PITIR, PinOK, PİRİ REİS, PİSİKOPATİ, PİSİPİSİ, POFİDİK, POLEN, POMMELER, PRECİOUS, PREMA, PRENSESes, PRENSESİN ANNESİ, PUSTOODÜNYA,

--------------------

QUEENSA
,
--------------------

RAHİME, RAİNBOW, RAİSİN, RAPA NUİ, RASYO, RESSAM, RESTLESS, REYYAN, ROSECAN, ROSEY, RSDODO, RUKİYE, RÜZGARZU

---------------------

S&A, SABIR, SABIRSIZ - SAMYELİ, SABIRSIZ MİNİKKUŞ, SABİREM, SADBUTTRUE, SADE, SADİYE, SAĞLIK OLSUN, SAĞLIKÇI, SAHRA, SALİŞ, SARAH, SARDUNYA, SARE, SARI ÇİZMELİ, SARIPİSİ, SATUSH, SAVAŞ, SAZENE, SEBİHA, SEÇİL, (SEDA - ESKİŞEHİR)(SEDA - İSTANBUL), (SEDA - İZMİR), SEDEF, SEFA, SELDA, SELENA, SELGUN, SELMA, SEMA, SEMİRAY, SEMİZOTU, (SERAP - İSTANBUL), (SERAP - İZMİR), SERAY, SERÇE, (SERMİN - ANKARA), (SERMİN - İSTANBUL), SERPİL, SEVAL, SEVALL, SEVCAN, SEVDA,
SEVDAM, SEVGİ CAN, SEVGİ-LİEBE, SEVİLAY, SEVİNÇ, SEYYAH, SGOLCUK, SHENORTH, SHEVEK, SİBEL, SİBELUZN, SİBER, SİENNA, SİLY, SİMBO, SİMLA, SİNEM SİNEM_80, SNOOPY, SONSUZ, SOSYALANNE, SUDE2013, SUDENNAZ, SUGİBİ, SULTAN, SUN-ROSE, SUNSHINE, SUSAMİRİ, SUSKUN, SUZİ BAZİ, SÜHENDAN, SÜRPRİZİM, SYAH, ŞAFAK, ŞEKERKIZ, ŞİREK, (ŞULE - ANKARA), (ŞULE - ERZİNCAN), (ŞULE - HAMBURG), ŞÜKO

----------------------

TAKVER, TATLI MAVİ, TEMBEL, TERAZİ, TESERACT, TEX, THEQ, TOKATLI, TOKYO, TOMBİLİ, TOMBO, TORAN, TORONTO, TOTİ, TOZTUT, TRİNİTY, TROY, TUBA, TUDA, TUGCEE, TUGSEM, TUĞÇE, TULİNA, TURNUAK, TUTQ2CHEEGE, TÜHHEPSİNİGERİALMIŞIM, TÜLİN, TÜRKÜN

----------------------

UĞUR, UMAY, UMUT55, UMUTLU, UMUTSUZ, UZUN YOLLAR, ÜLKÜ, ÜMİTVARİ,

---------------------

VETSURG, VOL2, VOLARE,
---------------------

XİBALBA

---------------------

(YAĞMUR - ANKARA), (YAĞMUR - BURSA), YARENİM, YASELİN, (YASEMİN - ANKARA), (YASEMİN - BURSA), YASEMİN80, YASENİA, YASMİN, YASMİNNN, YEŞİLÇAY, YEŞİLELMA, YEŞİLELMA-13, YEŞİM, YILDIZLI BAHÇE, YOLCU, YOYO, YSU, YUE, YUMİYUM, YURDAGÜL

----------------------

ZAMBAK, ZERRİN, ZEVKALADE, ZEY , (ZEYNEP - ANKARA), (ZEYNEP - İSTANBUL)ZEYNEP FİDAN, ZEYNEP KAYA, ZEYNEPB., ZEYNEPK,
ZEYNO, ZEZE, ZİKRİYE, ZOE, ZUHAL, (ZUZU - DENİZLİ), (ZUZU - İZMİR), ZUZUMİ, (ZÜMRÜT - İSTANBUL), (ZÜMRÜT - KOCAELİ), ZYNPBC



426 yorum:

1 – 200 / 426   Yeni›   En yeni»
Adsız dedi ki...


RUMUZ LAL
YAŞ 43
BOY 162
KİLO 76
VKI 29
İZMİR

YÜKSEKOKUL

QUIINSA dedi ki...

sabırsızlıkla bekliyorum :) beyaz istanbul'dan sevgiler

kalavinkas dedi ki...

Merhabalar,
Ben de varim =)

Tesekkurler...

Rumuz: kalavinkas
Yas: 30
Cinsiyet: kadın
Kilo:64
Boy:170
BMI: 22.4
Ogrenim durumu: Universite

Terazi dedi ki...

Asıl özel, değerli ve önemli sizsiniz. Bu kadar insanın size güveni ve bir mailinizle toplanıp birlik olması inanılmaz gerçekten...

Herkesin istediğine kavuşması, emeklerin yerini bulması dileğiyle...

Sevgiler,

ipek

Adsız dedi ki...

Merhabalar 2 yıldır sesssiz takipçilerinizdenim.Kendime artık yeter diyorum.
RUMUZ:EMEL YAŞ:36
CİNSİYET:KADIN
KİLO:79
BOY:159
VKI:31.2
ŞEHİR:ANTALYA
ÖĞRENİM:ÜNİVERSİTE(HEMŞİRE)

Esma dedi ki...

Ellerinize sağlık,teşekkürler herkese..:-)

InceBelli dedi ki...

Rumuz: Ince Belli
Yas:33
Cinsiyet:Kadin
Kilo:65
Boy1.58
VKI:24
Sehir:Amerika
Ogrenim Durumu: Mastir (Yuksek Lisans-Fizik)

Adsız dedi ki...



rumuz......fatma tülay
yaş.........59
cinsiyet:kadın
kg.........104
boy........166
VKI.........37.7
Şehir.......konya
Öğrenim..lise

Adsız dedi ki...

merhaba ,öncelikle iyi seneler ve hepimize kolay gelsin diyorum

rumuz: bessart
yaş:42
cinsiyet:kadın
kilo:81
boy :1.53
BMI :34
öğrenim durumu: önlisans

GZNTPSEDA dedi ki...

Burada olan her bireyin yaşam biçimi, mesleği, yaşadığı yer, hayata bakışı ...vs birbirinden farklı ama gerçekten dünyanın ve Türkiye'nin her yerinden toplanan bu grubun ortak bir tek amacı var. Sağlıklı beslenmek ve doğal sonucu olarak kendini iyi hissettiği kiloya ulaşmak.
Bu sinerjiyi iyi kullanmamızı ve hepimizin istediği sonuçları alması dileğiyle sevgiler...

Seda

Not:• Baykuş , Karaca06, Kartopu rumuzunuz var ama onun dışında hiçbir bilginiz yok malesef...

Adsız dedi ki...

Rumuz : hypnotic
Yas : 34
Cinsiyet : Kadın
Kilo : 91
Boy : 178
VKI yani BMI : 28,7
Sehir : İstanbul
Ogrenim durumu: üniversite

Adsız dedi ki...

Merhaba Mehtap Hanım,

Rumuz : Tomurcuk
Yas : 41
Cinsiyet :Kadın
Kilo : 65
Boy : 163 cm
VKI : 24.5
Sehir : İstanbul
Ogrenim durumu : Lise

Sevgiler

çiçek dedi ki...

çiçek
33
bayan
74
165
28
istanbul
üniversite

Adsız dedi ki...

rumuz:takipçi
yaş:40
cinsiyet:kadın kilo:85 boy:1.70 VKİ:29.41ŞEHİR:KOCAELİ ÖĞRENİM DURUMU:LİSE

Adsız dedi ki...

Paylasiminiz icin simdiden cok tesekkur ederim, komsu ulkeden sevgiler.
Rumuz Andermatt
Yas 37
Cinsiyet Bayan
Kilo 59
Boy 162 cm
BMI 22.5
Ulke Isvicre
Ogrenim durumu Universite

sudennaz dedi ki...

Herkese başarılar diliyorum. Birbirimize destek olarak bu işi başaracağız inşallah.

Adsız dedi ki...

Rumuz Reyhan
37 yaş
76 kg
BMİ 32.4
üniversite
afyon

Adsız dedi ki...

Rumuz: şimdi
Yas:42
Cinsiyet:kadın
Kilo:72
Boy:1.62
VKI: 27.4
Sehir: Ankara
Ogrenim durumu: Yüksek lisans.

Teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

rumuz:gül79
yaş:34
kilo:85
boy:160
vki:33,2
şehir:istanbul
öğrenim durumu:ön lisans

Unknown dedi ki...

kayıtları bu yazının altına bırakın demişsiniz heralde yorum olarak bırakıcaz bende gruba katılamk istiyorum benim adım mücella 15 yaşındayım boy 163 kilo 80 bmı 30.1 bandırmada yaşıyorum öğrenciyim daha önce astım nedeniyle iki hafta hastanede kaldım o zaman zarfında kortizon dolayısıyla 10 kilo aldım inşallah bu grupla beraber normal kiloma inebilmeyi istiyorum

Unknown dedi ki...

Kocaman bir teşekkür
Sevgili Seda ve Teraziye... O kadar karmaşık mesajları düzenleyip bize hazır sundukları için..:)

ve Size MEhtap Hanım
Size gerçekten güveniyoruz. Ama o kolaydı zaten.:)Daha da önemlisi şu oldu. Kendimize olan güvenimizi tazelediniz.:)

Teşekkürler..

ps: İki Asu varmış..:) BEn Samsunlu olanıyım. Ben ozaman değişeyim ismimi ASMER olsun benim ki zahmet olmayacaksa..:)

SEvgiler

Unknown dedi ki...

esasında bu maili epey yazdım ve sildim çünkü böyle bir emeğe nasıl teşekkür edilir bilemedim. Ailesinden , işinden ve kendine ayıracak olduğu zamanlardan çalarak hiç tanımadığınız bizler için yaptığınız şey inanın boğazımı düğüm düğüm yaptı. Size canı gönülden teşekkür ederim.

elvan dedi ki...

Merhaba Mehtap hanim, dun grubunuza katilmak icin bir onceki yaziniza yorum birakmistim ve yorumum simdi gorunuyor da. Fakat bu listelerde adimi goremedim o yuzden bilgilerimi tekrar gonderiyorum. Simdiden cok tesekkur ederim.
Bilgilerim :

Rumuz: Elvan
Yas: 34
Cinsiyet: Kadin
Kilo: 81
Boy : 170 cm.
BMI : 28
Sehir: Wuppertal (Almanya)
Ogrenim durumu: Yuksek lisans

Adsız dedi ki...

DİKENLİ GÜL

Rumuz :Dikenli Gül
Yaş :53
Cinsiyet :Kadın
Kilo :74 kg.
Boy :157 cm.
BMI :30
Şehir :Ankara
Öğrenim :Yüksek lisans

Başta mehtap Hanım size ve tüm emeği geçen ve geçecek olan arkadaşlara teşekkür ediyorum. Sevgilerimle

guliz dedi ki...

esim ve ben sabirsizlikla bekliyoruz :) sagligimiza kavusmayi
Sevgiler

Fides dedi ki...


Sevgili Mehtap,

Bilgilerimi e-posta yoluyla da gönderdim. Bugün yazıyı okuyunca buraya da ekledim. Sonsuz teşekkürler. Sağlıklı beslenme yolculuğunda her türlü yardıma hazırım, e-posta yoluyla ulaşılabalirim.


Rumuz Fides
Yas: 35
Cinsiyet: Bayan
Kilo: 75,7
Boy: 167
VKI (vucut kitle indexi) yani BMI:27
Sehir: Bursa
Ogrenim durumu: Doktora

Fides dedi ki...

Unutmadan,

Ben iki günder ilk günler listesini uyguluyorum. Sevgilerimle...


Not: Seda ve Teraziye yardım konusunda samimiyim. Kayıt tutma, kategorilendirme vb. konularda iyiyimdir:)))

Fides

Adsız dedi ki...

Rumuz: karvar
Yas: 32
Cinsiyet: bayan
Kilo: 61,8
Boy: 1,53
VKI: 26,5
Sehir: İstanbul
Ogrenim durumu: Yüksek Lisans

hlya dedi ki...

Merhaba Mehtap Hanım,
Bende kayıt yapmıştım yorumlarda ismim vardı ama listede adımı göremedim
Rumuz hlya

Adsız dedi ki...

Listede annemin kaydını göremeyince tekrar eklemek istedim:
1)Sündüz Anne
2)60
3)Kadın
4)92 kg.
5)160 cm.
6)35,94
7)İzmir
8)Lise (e.hemşire)

Adsız dedi ki...

Eşim için kayır bırakmak istiyorum.

1)Sani
2)48
3)Erkek
4)98 kg.
5)175 cm.
6)32,02
7)İstanbul
8)Y. Lisans

Adsız dedi ki...

neden gelmiyor mesajlarım acaba
rumuz nazlının annesi
kilo 94
boy 150
vki 42
cinsiyet kadın
eğitim durumu yüksek lisans

Unknown dedi ki...

Merhaba 1 Ocak 2013 tarihli yazınızın altına 9 Ocak'ta not bıraktım ancak şimdi farkediyorum ki geç kalanlar buraya yazmalı imiş. Özürlerimle kabulunu rica ederimmm.

ALEX
42
KADIN
94
162
BMI 35.8
İZMİR
UNIVERSITE-LISANS

zeegem dedi ki...

RUMUZ ZEGEM
YAŞ 34
CİNSİYET BAYAN
KİLO 78
BOY 1.68
BMI 27,6
ŞEHİR İSTANBUL
ÖĞRENİM AÖF İŞLETME DEVAM

Adsız dedi ki...

ben de katılmak istiyorum

Adsız dedi ki...

nicky yer balıkesir kg 72.2 boy 168verilmesi gereken 10 kg eğitim üniversite teşekkürler

Adsız dedi ki...

vbbm

Unknown dedi ki...

ARES
41
KADIN
78kg
163cm
29,3
İSTANBUL
ÜNİVERSİTE

Çok heyecanlıyım :)Size va ekibinize emek ve çabalarınız için saygı duyuyorum.
Sevgiler

oyuncu dedi ki...

Yeniden merhaba,
1*oyuncu
2*47
3*kadın
4*88
5*1,68
6*31,2
7*İstanbul
8*yüksek lisans

Unknown dedi ki...

ARES
41
KADIN
78kg
163cm
29,3
İSTANBUL
ÜNİVERSİTE

Çok heyecanlıyım :)Size va ekibinize emek ve çabalarınız için saygı duyuyorum.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

aynurt
42
bayan
82kg
165cm
30.14
istanbul
üniversite

Unknown dedi ki...

Merhaba,geç kalmadıysam ben de aranıza katılmak isterim.
TUĞBA
31
Kadın
96 kg
1.82 boy
29 VKI
Denizli
Sehir
Üniversite

Adsız dedi ki...

rumuz:anofel
yaş:29
cinsiyet:bayan
kilo:79
boy:160
VKI:30
ŞEHİR:Muğla
Öğrenim durumu :lisans

fevzus dedi ki...

fevzus
40
Bayan
75
165 cm
27,5
İstanbul
Üniversite

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Rumuz: AYSİMA
Yas: 30
Cinsiyet: kadın
Kilo:69
Boy:168
BMI: 24,82
Sehir: ANTALYA
Öğrenim durumu: Lisans

Herşey için teşekkürler

Adsız dedi ki...

esrali
34
bayan
67,5
1,61
bmi hesaplamadım
istanbul
üniversite

Adsız dedi ki...

esrali
34
bayan
67,5
1,61
bilmiyorum
istanbul
üniversite

Adsız dedi ki...

RUMUZ:MEFER YAŞ:33 CİNSİYET:KADIN KİLO:104 BOY:1.58 BMI:41.7 ŞEHİR:İSTANBUL ÖĞRENİM DURUMU:AÖF'TE ÖĞRENCİ

dilek dedi ki...

ben 8 ocakta yazmıştım size mail ve bu sitenize.. listede adım gözükmüyor tekrar yazayım dedim.
Bu arada insülin direnci ve haşimato rahatsızlığı olan bir insanım.
artık eşimde beğnmiyor ne bu halin diyor.
d.gulum
39
kadın
88 kg.
1.65 cm
vücut kitle 33...
kocaeli
lise

Adsız dedi ki...

rumuz:seval
yaş:27
cinsiyet:bayan
kilo:71 kg.
boy:165 cm.
bmı:26,1
şehir:istanbul
öğrenim durumu:lisans

nursel dedi ki...

rumuz.nursel-yas 30 -cinsiyet kadin-kilo79- boy 169 vki 27 -sehir berlin- egitim acikogretimlise issallahg sayeniuzde zayiflarim tesekkuerlerr

Adsız dedi ki...

Rumuz: Anne
Yas: 55
Cinsiyet: kadın
Kilo:67
Boy:156
BMI: 27,53
Sehir: İstanbul
Ogrenim durumu: Üniversite

nevakar dedi ki...

Merhabalar, Annem ve gelinimizde bu programa katılmak istiyorlar. Ama internet imkanları olmadığı için bilgilerini ben yazıyorum. İkiside çok hevesli. ama evdeki yemek yeme düzeninden dolayı çok fazla diyet yapamıyorlar. Belki ikimiz birden yaparsak daha kolay olur diyorlar.

Hadi bismillah :)

Rumuz : Zehra gelin
Boy :1,58
Kilo : 74
BMİ : 29,6
Yaşadığı şehir: Amasya
Ögrenim durumu :Lise

Rumuz : Yekte
Boy :1,55
Kilo : 83
BMİ : 34,5
Yaşadığı şehir: Amasya
Ögrenim durumu :İlkokul

Adsız dedi ki...

GÜLAY
RUMUZ :SÜSLÜ
CİNSİYET :KADIN
YAŞ:49
BOY:170
KİLO:82
BKİ:28.37
EĞİTİM:LİSANS
ŞEHİR:İSTANBUL

Adsız dedi ki...

Rumuz: Aydoğan
Yas: 42
Cinsiyet: K
Kilo: 85 kg.
Boy: 158 cm.
VKI: 34,05
Sehir: Ankara
Ogrenim durumu: Üniversite

Adsız dedi ki...

NAZLI
RUMUZ:NAZ
CİNSİYET:KADIN
YAŞ:48
BOY:155
KİLO:62
BKİ:25.81
EĞİTİM:LİSE
ŞEHİR:SİNOP

Adsız dedi ki...

Merhaba Mehtap Hanım;
Ayhan
Rumuz: Ardahan
Yaş:43
Cinsiyet: Erkek
Kilo: 98
Boy: 1.85
BMI: 28,63
Şehir: İstanbul
Öğrenim: Lise

Unknown dedi ki...

bende katılmak istiyorum grubunuza:)))
rumuz: indis
yaş: 30
boy: 1.68
kilo:72
şehir: Ankara
öğrenim durumu: y. lisans
bmı: 25.5
cinsiyet: bayan

Unknown dedi ki...

bende grubunuza katılmak istiyorum:)))
rumuz: indis
yaş:30
cinsiyet: bayan
boy: 168
kilo:72
bmı:25.5
öğrenim durumu: y. lisans
şehir: ankara

Adsız dedi ki...

HARBİYELİ
40
KADIN
64
163
24,1
İSTANBUL
YÜKSEK LİSANS

Ben de aranızda olmak istiyorum, şu ana kadar sessiz takip ettim, biraz ses vereyim diyorum. emeğinize sağlık...

Unknown dedi ki...

şu an ayağım kırık ve alçıda, bu sebeple hiç hareket edemiyorum:((( vermek şöyle dursun almaktan çok korkuyorum:((((

Adsız dedi ki...

Merhaba, kayıt olamamışım sanırım, yorumlarda ve yukarıdaki rumuz listesinde yokum, şansımı 1 kez daha deniyorum...teşekkürler...

Rumuz: Mayıs
Yas: 34
Cinsiyet: Kadın
Kilo: 75
Boy: 1.70
VKI: 26
Sehir: Ankara
Ogrenim durumu: Üniversite Mezunu

Adsız dedi ki...

MERHABA
RUMUZ :İNCİ
YAŞ :43
KİLO :63
BOY :1.62
VKI :24
ŞEHİR :İZMİR
ÖĞRENİM: ÜNİVERSİTE MEZUNU/ÖĞRETMEN
KOLAYLIKLAR DİLİYORUM.SEVGİLERİMLE

Mel dedi ki...

Tekrar merhaba,
Dun sanirim biraz fazla heyacanlanip kendimi kaptirmisim. Kayitlari bu yaziya birakin notunuzu gormemisim. Bir onceki yaziya birakmistim bilgilerimi ama burda tekrarlayayim:

Rumuz: Mel
Yas : 39
Cinsiyet :Bayan
Kilo : 75
Boy :1.60
VKI (vucut kitle indexi) yani BMI :30.2
Sehir :Dallas/ABD
Ogrenim durumu: Yuksek Lisans

Emegi gecen herkesin eline saglik.

Adsız dedi ki...

1.Rumuz : elif-ankara
2.Yas : 49
3.Cinsiyet : Kadın
4.Kilo : 75
5.Boy : 167
6.VKI :
7.Sehir : Ankara
8.Ogrenim durumu : Üniversite

Adsız dedi ki...

MErhaba,
Biraz önce BMI yı eksik bırakmışım
Şimdiden teşekkürler. Sevgiler :)
Rumuz : Elif-Ankara
Yas : 49
Cinsiyet : Bayan
Kilo : 75
Boy : 166
BMI : 27,2
Sehir : Ankara
Ogrenim durumu : Üniversite

Adsız dedi ki...


Rumuz : selay
Yas :37
Cinsiyet : kadın
Kilo: 58
Boy :158 cm
VKI (vucut kitle indexi) yani BMI : 23.2 kg / metrekare
Sehir : İstanbul
Ogrenim durumu: üniversite mezun

Adsız dedi ki...

Rumuz : ekilic
Yas :35
Cinsiyet :kadın
Kilo : 61
Boy :159 cm
VKI (vucut kitle indexi) yani BMI : 24.1 kg / metrekare
Sehir : İstanbul
Ogrenim durumu : üniversite mezun

elif dedi ki...

dört gözle bekliyorum 14 ocak tarihini ...
artık bende zayıflamak istiyorum bir yazınızda arkadaşlarınızın olmayan ayakkabılarından ve eldivenlerinden bahsetmişsiniz :) zayıfladıkları için tabii...
ben de en çok ayağıma olmayan 40 numara ayakkabılarıma ve çizmelerime üzülüyorummm...
hadi artık bende onları giymek istiyorum

sevgiler saygılar selamlar :)

Adsız dedi ki...

Selinnaz,yaş:36, Bayan, 81 kg,1.63 cm,VKI:30,5 , Trabzon, Üniversite

Adsız dedi ki...

Rumuz: Mine
Yaş: 30
Cinsiyet: Kadın
Kilo:65
Boy: 155
BMI: 27
Şehir: Eskişehir
Öğrenim Durumu: Lisans
Sonsuz teşekkürler...

piqi dedi ki...

Rumuz: trink
Yaş:32
Cinsiyet: kadın
Kilo:92
Boy:1.65
Şehir: İstanbul
Öğrenim durumu: üniv.
Sevgiler

kumcocuk dedi ki...

Merhaba.

Rumuz :Kum Cocuk
Yas :37
Cinsiyet :kadın
Kilo:78
Boy :1.60
VKI (vucut kitle indexi) yani BMI
Sehir :30.1
Ogrenim durumu:Meslek Yüksek Okulu

Sultan dedi ki...

Selamlar,
Bir önceki yazinin yorumlarinda sultan ve suzibazi olarak 2 ayri kayit yapmistim, yorumlarimi goremeyince,
Sultani silebilir misiniz, bilgiler ayni zaten suzibazi olarak devam edecegim.
14 ocakta gorusmek uzere

Adsız dedi ki...

Rumuz:Janjan
Yaş:36
cinsiyet: Kadın
kilo:73
Boy:170
bmı:25,3
Şehir:istanbul
öğrenim durumu: üniversite

Adsız dedi ki...

güneşlipazartesiler, yaş 33, kadın, 67 kg, 155 cm, bmi:29, mersin, yüksek lisans

kumcocuk dedi ki...

Merhaba.

Bir önceki mesajda şehir kısmını boş geçmişim.
Kusura bakmayın.

Herkese selamlar

Rumuz :Kum Cocuk
Yas :37
Cinsiyet :kadın
Kilo:78
Boy :1.60
VKI (vucut kitle indexi) yani BMI:30.1
Sehir :İstanbul
Ogrenim durumu:Meslek Yüksek Okulu

Adsız dedi ki...

rumuz:yes,I can
yas:34
cinsiyet:kadin
kilo:72.5
boy:1.60
bmi:28.3
sehir:usa
ogrenim durumu:yuksekokul

Cemile dedi ki...

rumuz:cemo
yaş:54
cinsiyet:kadın
boy:163
kilo:67
vki:25.2

Cemile dedi ki...

rumuz:cemo
yaş:54
boy:163
kilo:67
ünv mezunu
muğla
vki:25.2

GÖZDEM dedi ki...

GÖZDEM dedi ki...
rumuz:gözdem
yaş:30
cinsiyet:bayan
kilo:54
boy:159
VKI:21,4KG
ŞEHİR:ADIYAMAN
Öğrenim durumu :üniversite/öğretmen

Adsız dedi ki...

Merhaba

Kervanda bende varım.
Rumuz Tinkerbel
Kadın
Kilo 64
Boy 1.65
Yas 39
Meslek Hemsire

Adsız dedi ki...

Merhaba, ben bir önceki yazınıza yorum bırakmıştım ama sanırım yanlış oldu, bir de mavi rumuzunu kullanmıştım sanırım bir tane mavi zaten var o yüzden karışıklık olmasın diye farklı bir rumuzla bilgilerimi tekrar bırakıyorum :)(Farkettimde biraz uzun bir cümle olmuş!)
Rumuz:Joy
Yaş:36
Cinsiyet:Kadın
Kilo:57
Boy:156
BMI:23.6
Şehir:İstanbul
Öğrenim Durumu:Lisans
Sevgiyle...

SİBELLL dedi ki...

RUMUZ:NEŞELİ YAŞ:32 KİLO:77 BOY:165ÖĞRENİM:ÜNİVERSİTE MERSİN VKİ:28TEŞEKKÜRLER.

sinem dedi ki...

rumuz: sinemb
cinsiyet: bayan
yas: 29
boy: 1,68
kılo: 82
vki: 29,1
mezuniyet: üniversite
sehir: izmir

Hayâl34 (İSTANBUL) dedi ki...

Mehtap Hanım, Seda Hanım, Terazi; Teşekkür herbirinize, gönülden sevgiler...
Ne söylesem eksik kalacak özverinizin
yanında,yine de.
Kolaylıklar dilerim sizlere ve
tüm katılımcı arkadaşlarıma da.

Adsız dedi ki...

Rumuz: Papatya
Yaş: 25
Boy: 160
Kilo: 62
Eğitim: Lisans
VKİ: 24.2
Şehir: Aydın

Adsız dedi ki...

ADI :AYFER ÇELİK
RUMUZ :AYFUŞ
CİNSİYET :KADIN
YAŞ :50
BOY :158
KİLO :63
BKİ :25.2
EĞİTİM :ÖN LİSANS
ŞEHİR :İSTANBUL

MERHABA MEHTAP HANIM;
8/1/2013 TARİHİNDE KAYDIMI BIRAKMIŞTIM AMA LİSTEDE ADIMI GÖREMEDİM. BİLGİLERİMİ TEKRAR İLETİYORUM.
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.

9/1/13

Adsız dedi ki...

ADI :TANER
RUMUZ :TNR80
CİNSİYET :ERKEK
YAŞ :58
BOY :174
KİLO :81
BKİ :26.75
EĞİTİM :LİSANS
ŞEHİR :İSTANBUL

MERHABA MEHTAP HANIM;
AYFUŞ RUMUZLU EŞİME DESTEK İÇİN PROĞRAMINIZA BİRLİKTE KATILMAYA KARAR VERDİK.
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.

9/1/13

Adsız dedi ki...

rumuz ASUDE YAŞ 32 BOY1.62 KİLO 72 UŞAK LİSANS

Adsız dedi ki...

rumuz ASUDE YAŞ 32 BOY1.62 KİLO 72 UŞAK LİSANS

tosbagalar dedi ki...

Ben önceki yazıya yorum bırakmıştım ama ulaşmamış herhalde

Rumuz : Tosbagalarr
Yaş : 38
Cinsiyet : Kadın
Kilo : 69
Boy : 157
VKİ : 27.99
Şehir : Çorum
Öğrenim : Lise

Unknown dedi ki...

rumuz:nadide
yaş:49
boy:1,57
kilo:93
vki:40
ilkokul mezunu
istanbul
insülin direnci:5,75

Unknown dedi ki...

rumuz nadide
yaş:49
boy:1,57
kilo:93
vki:40
ilkokul mezunu
istanbul
ayrıca insülin direnci:5,75
bende zayıflamak istiyorum kullandığım ilaç matofen500

Selins dedi ki...

Rumuz:selins
Cinsiyet:bayan
Yas:31
Kilo:79
Boy:158
Bmi: 36.1
Universite

Adsız dedi ki...

Rumuz : neslihan
Yas :30
Cinsiyet :bayan
Kilo, :71
Boy, :162
VKI (vucut kitle indexi) yani BMI :27,1
Sehir :istanbul
Ogrenim durumu : üniversite

zuhal dedi ki...

rumuz:zuhal
yaş:38
boy:1.60
kilo:71
şehir:istanbul
lise mezunu/laborant
vki:27.73

pavese dedi ki...

Bir önceki yazının altına bırakmıştım,yorum kısmında çıkmış ama açıkladığınız isim listesinde ismimi göremediğim için tekrar bilgilerimi aktarmak istedim.Kolaylıklar diliyorum.

Rumuz:pavese
Yaş:34
Cinsiyet:Kadın
Kilo:66.5
Boy:1.68
BMI:23.6
Şehir:İzmir
Öğrenim:Üniversite

Periay dedi ki...

1. Rumuz PeriKızı
2. Yas 44
3. Cinsiyet Bayan
4. Kilo, 75
5. Boy,1,63
6. VKI (vucut kitle indexi)  yani BMI 28,2
7. Sehir Istanbul
8. Ogrenim durumu'nu birakiyorsunuz. Yüksekokul

pavese dedi ki...

Bir önceki yazının yorum kısmına bilgilerimi bırakmıştım ama yorumum görnüyor ama açıkladığınız listede ismimi göremediğim için bilgilerimi tekrar aktarmak istedim.Kolaylıklar diliyorum.

Rumuz:pavese
Yaş:34
Cinsiyet:Kadın
Kilo:66.5
Boy:1.68
BMI:23.6
Şehir:İzmir
Öğrenim:Üniversite

Adsız dedi ki...

Rumuz : hikmet
Yas : 53
Cinsiyet : bayan
Kilo, :85
Boy, :160
VKI (vucut kitle indexi) yani BMI : 33,2
Sehir : istanbul
Ogrenim durumu : lise

Adsız dedi ki...

Rumuz : crocus
Yaş :35
Cinsiyet : kadın
Kilo: 74
Boy :162 cm
VKI : 28,2
Şehir : İzmir
Öğrenim durumu: Lisans

Adsız dedi ki...

rumuz asude yaş 32 kilo 72 boy 1.62 cinsiyet bayan şehir uşak lisans

Adsız dedi ki...

MERHABA
RUMUZ :mdt
Kadın
YAŞ :46
KİLO :65
BOY :1.62
VKI :25
ŞEHİR :antalya
ÖĞRENİM: ÜNİVERSİTE MEZUNU/

9/1/13

Unknown dedi ki...

rumuz Kayserili Gül
yaş 37
kilo 71.9
boy 160
vkı 28.1
öğrenim durumu Üniversite lisans
şehir İstanbul

Adsız dedi ki...

Merhaba, bugun haberim oldu. Emekleriniz için şimdiden teşekkür ederim...

Rumuz :Safran
Yas :41
Cinsiyet :kadın
Kilo:71
Boy :1.66
Sehir :İzmir
Ogrenim durumu:Lise

Unknown dedi ki...

Rumuz Kayserili GÜL
Yaş 37
Kilo 71.9
Boy 160 cm
Vkı 28.1
Öğrenim Üniversite Lisans
Şehir İstanbul

Mehtap hanım sizinle birlikte bu yola girmeyi çok istiyorum daha öncede yorum bıraktım ama ismim çıkmadığı için tekrar yazıyorum. İnşallah diğer arkadaşlarla birlikte bende zayıflarım. Oğlum benim zayıflamamı çok istiyor.
Teşekkürler

Adsız dedi ki...

Rumuz:saba
Cinsiyet:kadin
Yas:41
Boy:1.60
Kilo:98
Sehir:amerika
Ogrenim: universite
Bmi:38

Bocuruk dedi ki...

Rumuz: Bocuruk
Yaş: 44
Boy :160
Kilo : 80
Cinsiyet : Kadın
Meslek : İnşaat Mühendisi
Şehir : İzmir
BMI : 31,25

Adsız dedi ki...

Rumuz:Aygüneş
Yas: 34
Cinsiyet: bayan
Kilo,:66
Boy,1.65
VKI :24.2
Sehir:istanbul
Ogrenim durumu: yüksek lisans

fatmakökdilgökçe dedi ki...

yazınızı okuyunca içim mutlulukla doldu yine..nasıl bir emektir bu...sizinki,terazi ve sedanınki..herşey nasıl organize..hani sizi karşılıksız,beklentisi olmadan,herşeyinizle seven aileniz vardır ya..ben burada öyle hissediyorum kendimi,,her gün ugrayıp,hal hatır soruyorum,birlikte mis gibi kokan memleket nergislerini koklayıp,mis kokulu türk kahvemizi içip günü yaşamaya gidiyorum..
ayaz bir Ankara gecesinden sevgiler Romaya ve buradaki herkese..:) <3 <3 .....GÜNEYLİ BAYAN

Adsız dedi ki...

Ben 8 ocakta yazmıştım size listede adım gözükmüyor tekrar yazayım dedim.Bu arada insülin direnci ve haşimato rahatsızlığı olan bir insanım.
Rumuz : GEZGİN
Yaş : 49
Cinsiyet: Bayan
Boy : 1,59
Kilo : 62
VKE : 24,5
Öğrenim : Üniversite
İl : İstanbul

Adsız dedi ki...

Merhaba Mehtap hanım , sizi en basından beri takip ediyorum ama ilk defa katılacağım ve sayenizde bu kilolardan kurtulacağım :) , 13 aylik bir bebeğim var ve emziriyorum
Rumuz ; yağmur
Yas :32 Mart'ta 33 :)
Cinsiyet : kadın
Boy : 162
Kilo : 63
Bki: 24
Sehir :Usa
Öğrenim durumu: yüksek lisans

Adsız dedi ki...

Son yazınızı görmeden diğerine bırakmıştım kaydımı bu akşam. Her ihtimale karşılık buraya tekrar yazıyorum. Emekleriniz için teşekkürler.

sevgilerimle

rumuz:sonumut
yas:46
cinsiyet:kadin
kilo:86
boy:1.57
bmi:34.89
sehir:istanbul
ogrenim durumu:üniversite

Adsız dedi ki...

Herkese merhabalar,

büyük bir heyecan ve sabırsızlık içindeyim. umarım mehtap hanımın çabalarına karşılık olarak, kilolarımızı veririz, hepimiz yeni yıla mutlu bir başlangıç yapmış oluruz :) Mehtap hn ve diğer arkadaşlar; tüm bu uğraş ve çabalarınız için şimdiden teşekkür ediyorum minnettarım...

Rumuz: Nessy
Yaş: 34
Cinsiyet: KADIN
Kilo: 66
Boy: 1.60 cm
VKI: 25.8 kg
Şehir: İSTANBUL
Öğrenim Durumu: Üniversite

Unknown dedi ki...

Merhaba Mehtap Hanim.7/1/13 tarihinde bilgilerimi yorum bolumune biraktim ama listede adimi goremiyorum.Sanirim bir aksilik oldu.Yeniden bilgilerim:
Burcin
42
kadin
74 kg
165 cm
BMI: 27.3
Portland/Oregon/USA
Lisans

Adsız dedi ki...

ben de daha önceki bilgilerimi tekrar ediyorum, zira yazıda isimlerimizi göremedim.

ben;
rumuz...opoyraz
yaş...38
cins...kadın
kilo...88
boy...1,60
bmı...34
şehir...ankara
öğrenim...lisans

eşim;
rumuz...poyraz
yaş...41
cins...erkek
kilo...86
boy...172
bmı...29
şehir...ankara
öğrenim...lisans

şimdiden teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Herkese merhabalar,
büyük bir heyecan ve sabırsızlık içindeyim. umarım mehtap hanımın çabalarına karşılık olarak, kilolarımızı veririz, hepimiz yeni yıla mutlu bir başlangıç yapmış oluruz :) Mehtap hn ve diğer arkadaşlar; tüm bu uğraş ve çabalarınız için şimdiden teşekkür ediyorum minnettarım...

Rumuz: Nessy
Yaş: 34
Cinsiyet: KADIN
Kilo: 66
Boy: 1.60 cm
VKI: 25.8 kg
Şehir: İSTANBUL
Öğrenim Durumu: Üniversite

Adsız dedi ki...

Rumuz:dori
Cinsiyet:kadın
Yaş:32
Kg:65
Boy:158
Vki:26
Kırklareli
Lisans

drwilldone dedi ki...

Merhaba :)
Mail atmıştım aslında ama mail ile ilgili bir sorun oluştu galiba, bir türlü gönderemedim, neyse buradan yaıyorum ben de :)

Rumuz : drwilldone
Yaş: 27
Cinsiyet: Kadın
Boy: 165cm
Kilo : 58
BMI: 21.3
Şehir : Amasya
Öğrenim Durumu : Yüksek lisans

Unknown dedi ki...

rumuz:nimet
yaş:38
boy:164
kilo:87
lise
istanbul
bki:32.3

Adsız dedi ki...

rumuz:karaca06
cinsiyet:kadın
yaş:41
boy:1.65
kilo:77
vki:28.3
şehir:istanbul
ögrenim:üni.mezunu

Adsız dedi ki...

Ad tubaunsal
yas 32
Boy 162cm
kilo 69
Sehir samsun
vki 26.3
Ogrenim durumu universite

Meşgul Anne dedi ki...

merhabalar.öncelikle teşekkür etmek istiyorum.Tüm emekleriniz için. Bende zayıflamak istiyorum ve bilgilerimi aşağıya ekliyorum :

Rumuz : mesgulanne
Yas : 33
Cinsiyet : kadın
Kilo : 58
Boy : 153
VKI (vucut kitle indexi) : 24.8
Sehir : antalya
Ogrenim durumu : Önlisans

Adsız dedi ki...


Sağlıklı beslenmeyi hayatımda yerleştirmek ve kendimi iyi hissedeceğim kiloya inmek istiyorum. İlk defa böyle bir çalışmaya katılacağım, hadi hayırlısı! Herkesin kendi hedefine ulaşması dileğiyle...

Rumuz BilgeBay
Yas: 36
Cinsiyet: Kadın
Kilo: 63
Boy: 165
VKI (vucut kitle indexi) yani BMI:23
Sehir: İstanbul
Ogrenim durumu: 2. üniversite (halen okuyorum)

Adsız dedi ki...

rumuz angelika yas 38 boy 167 Kilo 112 BMI 40.2 cinsiyet kadin Almanya , ögrenim: lise merhaba sitenizi bir arkadasimin tavsiyesiyle ögrendim.arkadasim 14ocakta baslayacagini anlatti iki gün siteyi düsündüm ama girip bakmadim sonra karar verip okudum süper bisey yapabilirmiyim diye sordum bu güne kadar hic kendim icin özel kahvalti ve yemek hazirlamamistim cünki yasemin hanimin yazdiklarini ve resimlerini gördükten sonra sende yaparsin angelika dedim kendime, ve benide kabul ederseniz araniza baslamak istiyorum saglikli yasamaya:))VE BENIM EN BÜYÜK SORUNUM bütün meyvelere allerjim var(PORTAKAL MANDALINA VE MUZ,karpuz ) Haric ve subat sonlarinda polen allerjim debasliyor tedavi görüyorum ignelerimi oluyorum ama cok siddetli bir ilkbahar yasiyorum ve hazirana kadar devam ediyor.BADEM FINDIK CEVIZ LEBLEBI TUT UZUM kaysi ve KURUSUDA OLSA TAZESIDE ALLERJIM VAR TAHIL URUNLERI CIG VE AZ PISMIS OLANLARI YIYEMIYORUM MÜSLI gibi KORTIZON aliyorum hapini ve igne olarak tedavide ve kortizon aldigimda yiyorum ama tokluk hissetmiyorum.benide araniza kabul edersiniz insaAllah 10 yil oldu kendimi iki haneli sayilarda görmeyeli spor yapmiyorum 5 saat hafta ici 5 gün calisiyorum ve isimde mutfakta salata sos sandevic yapmak isyerinde yaptigim soslarin salatalarin tadina bakmam gerek bunu nasil halledecegim bilemiyorum birde tedavi gördügüm baska bir sorunumda ses tellerimde problemim var persembe yani yarin son tedavim bitiyor,ve ses tellerimde büyüme oldugu zaman kortizon kullanmam gerekiyor.Benim kadar sorunlu yok heralde burdayazmis olan arkadaslardan.4 tane cocugum var 17 16 12 8yaslarinda sabah onlari okula biraktiktan sonra ise gidiyorum is bittikten sonra ev isi yemek,temizlik bazi aktiviteler vecocuklar uyuduktan sonra kendime geldigimde aciktigimi hissedip yemek yiyip yatiyordum son 1 yil dir geceyemelerimi biraktim tabiki tarti 125 kilo gösterdiginde en son 2012 nin mat ayinda stop dedim gece yemelerimi birakip 15 yildir kahvalti yapmayan ben hazirlarken atistiriyordum oturup yeme aliskanligim yoktukahvaltimi yapip aksam yemegimi de saat 18 den gec yememeye dikkat ettigimde 2012 nin agustos ayinin sonlarinda tarti 102 yi göstermisti 6 aya yakin bir zamanda 23 kilo vermistim mutluydum 99 görmek istiyordum ama hayal oldu kortizona tekrar basladim ve sonuc 112 mutsuzum.2litre su tüketiyordum simdide ayni iciyorum su ama suyu ben hayatimda 2012 de ictigim kadar hic icmedim. spor yapmiyorum günlük hayatimin temposu zaten yorgun düsürüyor vucudumu.kendimle barisik degilim sayenizde insaAllah oda olacak.VIRA BISMILLAH bende varim diyorum sevgiler......

Adsız dedi ki...

Rumuz..ONE WAY
Yas:31
Cinsiyet:Kadin
Boy:162
Kilo:76
BMI: 29
Egitim Durumu: Universite
Sehir:New York

Unknown dedi ki...

Rumuz:betul amerika
Yas:36
Boy:1.75
Kilo 77.5
Universite
Turkiye

Adsız dedi ki...

RUMUZ:Kürk Mantolu Madonna
CİNSİYET:KADIN
YAŞ:41
KİLO:85
BOY:166 CM
VKİ:30,8
ŞEHİR:İSTANBUL
ÖĞRENİM:YÜKSEK LİSANS

Adsız dedi ki...

rumuz:oğlak-ataşehir
yaş:47
boy:173
kilo:88
yüksek lisans
istanbul
vki:29.4

Adsız dedi ki...

Rumuz: Koala
Yaş:46
Cinsiyet: Kadın
Kilo: 72
Boy:150
VKI:32
Şehir: Kocaeli
Öğrenim: Lisans

Adsız dedi ki...

rumuz :Emra
yaş:50
boy:165
kilo:87
ilkokul mezunu
bursa
vki:32.74

nilhan dedi ki...

merhaba,
rumuz : nilhan
yaş : 37
kilo : 80
BMI : 27,68
Kütahya
Üniversite

sabırsızlıkla bekliyorum :)

Adsız dedi ki...

Rumuz:Why not
Yas :31
Cinsiyet :Kadın
Kilo :98
Boy :162
VKI : 37.3
Sehir : Ankara
Ogrenim durumu :Yükske lisans

Derinden dedi ki...

Bu size gönderdiğim üçünçü yorum umarım kabul edersiniz bu sefer.
Rumuz:Dalgasesleri
Yaş:42
Boy:1.57
Kilo:76
Şehir:Sivas
Öğrenim:Üniversite

Adsız dedi ki...

Rumuz: Kışgüneşi
Yaş: 38
Boy: 164
Kilo: 72
Vki: 26.8
Öğrenim durumu: Lisans
Şehir: Sakarya

adsiz dedi ki...

Esim icin kayit yaptiriyorum. Rumuz: Yusuf70 , yas:42 , boy:175 , kilo:90 universite mezunu , Iskenderun , BKI: 29,39

Adsız dedi ki...

bende sağlıklı beslenme adına aranıza katılmak istiyorum.
37
160
60
antalya
ünv.mezunu
vki:23,44

Adsız dedi ki...

rumuz: muyar
yaş:25
kilo:54
boy:151
vki:23,7
lisans
istanbul

14 ocak'ı sabırsızlıkla bekliyorum

Adsız dedi ki...

merhabalar sağlıklı beslenme adına ilk adımı sizlerle atmak istiyorum..
rumuz:mutlu
yaş:37
boy:160
kilo:60
ünv.mezunu
vki:23,44

Adsız dedi ki...

Rumuz: NATURALİSTA
Yas: 40
Cinsiyet: kadın
Kilo:65
Boy:160
BMI: 25.3
Ogrenim durumu: Universite

Adsız dedi ki...

Merhaba Mehtap Hanim,
Ben yorumlarimi goremiyorum bir yanlislik yapiyorum sanirim.Bu yeni gruba girmek benim icin cok buyuk bir umut olacak.Simdiden cok tesekkurler!

Rumuz:Burcin
Yas:42
Cinsiyet:Kadin
Kilo: 74kg
Boy: 165cm
BMI: 27.3
Sehir:Portland USA
Ogrenim durumu:Lisans

Adsız dedi ki...

merhaba,
Rumuz:Güneşin Kızı
Yaş:28
Cinsiyet:kız
Kilo:77
Boy:162
Vkı:29.3
Şehir:Eskişehir
Öğr.Dur.:Üniversite

Selins dedi ki...

Merhaba

bu yeni başlangıçta bende olmak istiyorum

Rumuz:selins
yas:31
cinsiyet:bayan
boy:158
kilo:79
bmi:36.1
öğrenim:üniversite

Adsız dedi ki...

rumuz:baro
yaş:27
boy:180
kilo:88
doktora
ankara
vki:27.16

Adsız dedi ki...

rumuz:badem
yaş:26
boy:164
kilo:82
yüksek lisans
ankara
vki:30.49

Adsız dedi ki...

Rumuz: mirrorvet
Yas:37
Boy:154
Kilo:63
Yuksek lisans
İstanbul
Bki:26,6

Adsız dedi ki...

Rumuz: Maya
Yaş: 43
Boy:165
Kilo:110
Vki:40
Önlisans mezunu
İstanbul

Adsız dedi ki...

Ondört ocağı bekliyoruz
Rumuz ayse
Yas 35
Kilo 64
Boy 162
Vki 24,3
Konya
Üniversite

SERAP dedi ki...

MERHABALAR MEHTAP HANIM,
İNAN Kİ ÇOK HEYCANLIYIM,SİZİN SESSİZ TAKİPÇİNİZİM.DEYİM YERİNDE İSE SİZİ VE GRUPTAKİ ARKADAŞLARI,ÖZELLİKLE BU OLAYI GERÇEKLEŞTİRİP RESİMLERİNİ VE HİKAYELERİNİ KOYAN ARKADAŞLARI KEDİNİN CİĞERE BAKTIĞI ŞEKİLDE İZLİYORUM.İZLEYEN KİŞİ OLMAKTAN SIKILDIM,BENDE SİZE VE GRUBUNUZA KATILMAK İSTİYORUM.UMARIM BAŞARILI OLURUM.
RUMUZ :SERAP TÜRESİN
YAŞ :43
CİNSİYET : KADIN
KİLO : 120
BOY :170
VKI- BMI :41.5 KG
ŞEHİR :KOCAELİ/ DARICA
ÖĞRENİM DURUMU :MESLEK LİSESİ/ DEVLET MEMURU

Jasminskager dedi ki...

Sabirsizlikla bekliyorum hepinize tesekkurler :)
Rumuz:zencefil
Yas:37
Boy:161
Kilo : 82
Hayat okulu
Kopenhag

Adsız dedi ki...

rumuz: zeepower
yaş:32
cinsiyet:kadın
kilo:71
boy :1.65
BMI :26.1
öğrenim durumu: yüksek lisans

bensen dedi ki...

Rumuz: ROSEYOU
Yaş: 44
Cinsiyet: kadın
Kilo: 62,8
Boy: 159
BMI: 24,9
Şehir: İstanbul
Öğrenim: Lise
Haftanın 6 günü masa başı çalışıyorum. Lüttffeeen benide kaydedin.

Adsız dedi ki...

rumuz:cano
cinsiyet:kadın
yaş:38
boy:160
kilo:129
BMI:50.4
öğrenim durumu:mes.yük.okul mezunu
şehir:istanbul

Adsız dedi ki...

Adım HANİFE
Yas: 34
Boy:169cm
Kilo:74
Vki:25.9
Dogum yapalı 4 ay oldu.Emziriyorum,sezeryan oldum.Diyetinize katilabilirmiyim? Suudi Arabistan /Riyad

Unknown dedi ki...

merhabalar

Rumuz:ezgitmy86
Yas:26
Cinsiyet:kadin
Kilo:56
Boy:163
BMI:21.1
Sehir:istanbul
Ogrenim durumu:universite

Adsız dedi ki...

RUMUZ:MARİLYN MONREO
YAŞ:49
BOY:158
KİLO:64
BMI:25,6
ŞEHİR:İSTANBUL
ÖĞR.DURUMU:YÜKSEK LİSANS
ÇOOOOOOK ÖPÜYORUM:))))))))

Adsız dedi ki...



Rumuz:HANDAN
Yas : 50
Cinsiyet :KADIN
Kilo : 78
Boy : 1,60
BMI : 30,5
Sehir : ANKARA
Ogrenim durumu : LİSE

Adsız dedi ki...

MERHABA
RUMUZ:JALYA
CINSIYYET:KADIN
YAS:29
BOY:168
KILO:66
VKI:23.6
SEHIR:BAKU
OGRENIM DURUMU:UNIVERSITE

Adsız dedi ki...

RUMUZUM-EN SON AÇAN GÜL
44 KADIN 95 161 36 ZONGULDAK ÜNİVERSİTE

Adsız dedi ki...

Rumuz:keçi
Yas: 46
Cinsiyet: kadın
Kilo:59
Boy:156
BMI: 24,24
Ogrenim durumu: Universite

Adsız dedi ki...

adı:fidelya
yaş:39
boy:173
kilo:88
vki:29.4
bursa

Adsız dedi ki...

Merhaba, Herkese başarılar...

VOLVOX
Yas 44
Cinsiyet ERKEK
Kilo, 89
Boy,178
BMI 30,8
Sehir İZMİR
UNIVERSITE

Adsız dedi ki...

adım:lejinda
yaş:44
boy:158
kilo:81
vki:32.4
bursa

Unknown dedi ki...

Adım nadide
Yaş 49
Boy1.57
Kilo 93
Vki 40
Ayrıca insülin direncim var oda 5.75
İstanbul ilkokul mezunu

Adsız dedi ki...

Rumuz: DLK
Yaş: 31
Boy: 173
Kilo:65
VKI:21,72
Şehir: Ankara
Üniversite

Adsız dedi ki...

Rumuz: Efkar
yaş: 37
Boy: 158 cm
kilo: 58
VKI:
Şehir: Eskişehir
Öğrenim: Üniversite

Adsız dedi ki...

Rumuz:Pino
Yaş:28
Boy :1.68
Kilo : 63
VKI:
Şehir : Eskişehir
Öğrenim : Lisans

Adsız dedi ki...

İsim : Nurten
Yaş : 43
Boy : 160 cm
Kilo : 90 kg
BMI : 35.2
Öğr. d. : Üniversite
Şehir : İstanbul

Adsız dedi ki...

Arkadaşım vasıtasıyla gördüm sitenizi. Çok cici ve de çok bilgilendirici olduğunu düşünüyorum, bundan sonra daha sık görüşmek dileğiyle...

rumuz:green
cinsiyet:kadın
yaş:42
boy:170
kilo:77
şehir:izmir
Öğrenim durumu:doktora
vki:26,6

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Rumuz: aşkar
Yas: 30
Cinsiyet: kadın
Kilo:69
Boy:165
Sehir: Adana
Öğrenim durumu: Lisans

Herşey için şimdiden teşekkürler

sevilay dedi ki...

Rumuz :sevil-ege
Yaş :37
Boy :150
Kilo :68
VKİ 30.2
Şehir :bodrum
Öğrenim : Lise
mehtap hanım çok teşekkür eder kolaylıklar dilerim.

sarya dedi ki...

Kendi adıma çok umutlu olmasamda denemek isterim.

rumuz : tombul tosun
cinsiyet : kadın
yaş : 41
boy : 1,59
kilo : 84
meslek : muhasebe
öğrenim : üniversite

Adsız dedi ki...

ben kendi kaydımı yaptırdım şimdi teyzem için yaptırmak istiyorum..
isim oyamm
kilo 87
boy 165
bmi 32
üniversite mezunu
izmir

ve artık oda dur demek istiyor:))

Adsız dedi ki...


Merhaba Mehtap Hanım;
Abimin eşi sayenizde 15 kilo verdi O yüzden sizin bu son grubunuza ben de katılmak istiyorum fakat 20 yıl önce geçirdiğim trafik kazasıyla tekerlekli sandalyeye bağımlı yaşıyorum. Tabii bu nedenle hareketsiz kaldım. 14 Ocağı heyecanla bekliyorum. İnşallah sayenizde almış olduğum kilolardan kurtulacağım. Annem de kilolu ve kalp hastası, sağlığına kavuşması için kilo vermesi gerekiyor. Onunda bilgilerini aşağıya yazıyorum. Şimdiden herşey için teşekkür ediyorum iyiki varsınız...
Benim bilgilerim;
Rumuz:AELİTAS
Cinsiyet:Kadın
Yaş: 43
Boy:1,65
Kilo:90
BMI:33,05
Şehir : İstanbul
Öğrenim Durumu: Lise

Annemin Bilgileri;

Rumuz: Kardelen
Cinsiyet: Kadın
Yaş : 70
Boy: 1,60
Kilo : 123
BMI:48,05
Şehir: İstanbul
Öğrenim Durumu: İlkokul

Adsız dedi ki...

Rumuz:mkd89
Cinsiyet: Erkek
Yaş: 24
Boy:1.79
Kilo: 111
BMI: 34,64
Şehir: İstanbul
Öğrenim Durumu: Üniversite

Adsız dedi ki...

Sevgili Mehtap hanım,
Bende grubunuza katılmak istiyorum

Rumuz:GELİNCİK
Cinsiyet:Bayan
Yaş: 23
Boy: 1,58
Kilo:69
BMI:27.64
Şehir:İstanbul
Öğrenim Durumu: Lise

mavi uyum dedi ki...

maviuyum
bayan
yas:28
kilo:76
boy:163
BMI: 28.6
İstanbul
Ön Lisans

yeniden sınıf açtıgınız için çok tesekkurler Mehtap hanım. bu fazla kilolar yetti artık dediğin bir zamanda yazınız ilaç gibi geldi:)

silbastan dedi ki...

rumuz:silbastan
yaş:27
boy:169
kilo:65
vki:22.5
sehir:kars
öğrenim:üniversite
umarım bana da bir yer acarsınız sağlıklı zayıflama gurubunda

Adsız dedi ki...

DERİN DENİZ
19:10 (3 dakika önce)


Rumuz: DERİN DENİZ
Yas: 33
Cinsiyet: kadın
Kilo:62
Boy:160
BMI: 24,2
Sehir: İSTANBUL
Ogrenim durumu: ÜNİVERSİTE

Unknown dedi ki...

Merhaba bende gurubunuza katılmak istiyoru
Rumuz Ayperi
Yaş. 40
Boy. 162
Kilo. 66
Vki
Üniversite
Ankara

Cigdemcilek dedi ki...

Merhaba ,4. Kez yaziyorum ama bir türlü yayinlanmiyor bir seyi eksik yapiyorum herhalde.cigdem cilek
Yas 46 / kilo 85 /boy 164 cm / vki 31 / üniversite / istanbul /rumuz baykus

sinem dedi ki...

Rumuz: sinemb
yas:29
boy:1,68
kılo:82
vki:29,1
mezunıyet:üniversite
sehır:izmir

Adsız dedi ki...

Rumuz: nartanesi
Yaş: 41
Cinsiyet: Kadın
Boy: 172 cm
Kilo: 85
VKI: 29.41
Şehir: Kocaeli
Öğrenim Durumu: Lise

Adsız dedi ki...

Rumuz: pinkfloyd
Yaş: 15
Cinsiyet: Bayan
Kilo:74
Boy: 167 cm
BMI: 26.53
Şehir: Kocaeli
Öğrenim Durumu: Lise

Adsız dedi ki...

Rumuz: pinkfloyd
Yaş: 15
Cinsiyet: Bayan
Kilo:74
Boy: 167 cm
BMI: 26.53
Şehir: Kocaeli
Öğrenim Durumu: Lise

Unknown dedi ki...

Adim: Gülver
Yas: 42
Boy: 159cm
Kilo: 94
BMI: 37
Sehir: Hamburg,Almanya
Ogrenim Durumu: Lise

Unknown dedi ki...

Adim: Gülver
Yas: 42
Boy: 159cm
Kilo: 94 Kg
Vki: 37
Sehir: Hamburg, Almanya
Ögrenim: Lise

Adsız dedi ki...

İlkbahar
Y:48
K:87
BMI:30,8
İtanbul
Yüksek okul
Beni de kaydeder misiniz??

Adsız dedi ki...

merhaba blogda şimdiye kadar okuduğum güzel başarı öykülerine çok imrenmiştim. umarım bende aynı başarıyı gösterebilirim.
Gülazra
39
kadın
86
155
35,8
burdur
Üniversite

Adsız dedi ki...

RUMUZ : BALIK82
YAŞ : 30
KİLO :76
BOY :170
(BMI): 26.3 kg
BÖYLE BİR SINIF AÇTIĞINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLERRR

iset dedi ki...

Merhabalar ben iset
23 yaşında genç bir kadınım.
1.69 boyunda ve 74 kiloyum. Bmi: 25,9
Endüstri mühendisiyim, istanbulda çalışıyorum.

iset dedi ki...

Merhabalar ben iset, 23 yaşında genç bir kadınım. 169 boyunda 74 kiloyum. Bmi; 25,9
Endüstri mühendisiyim, istanbulda çalışıyorum.

Adsız dedi ki...

Merhabalar;

RUMUZ:GÖMLEKÇİLERİN KÜÇÜK OĞLU
CİNSİYET:ERKEK
YAŞ:4O
BOY:186 CM
KİLO:121 KG
EĞİTİM:ÜNİVERSİTE
İL:İSTANBUL
VKİ:35

Adsız dedi ki...

adım= zeynep
cinsiyet=kadın
yaş=24
boy=1.55
kilo=80
şehir=istanbul
öğrenim durumu=üniversite mezunu
medeni durum=bekar

merhaba bende katılmak ıstıyorum..fazlalıklardan kurtulalım bakalım =) http://zkaya88.blogspot.com/

karaca06 dedi ki...

merhaba.....adımı listede göremediğim için tekrar bilgilerimi yolluyorum.....benide alıııınnn.....
rumuz karaca06
kadın
yas 41
boy 165
kilo 77
kvi 28.3
istanbul
ögretim görevlisi

Adsız dedi ki...

Rumuz: angelika
Yas: 29
Cinsiyet: kadın
Kilo:69
Boy:170
BMI: 23.9
Ogrenim durumu: Universite
Meslek:Finans Uzmanı

7 aylık anneyim.5 kilo gitti kaldı 10 kilo

Seda T. dedi ki...

Merhaba,
Bu yıl başladığından beri aldığım en güzel haber bu sınıfın açılacağı oldu.
Bloğunuzu 2 ay önce tesadüfen keşfettim ve hemen hemen tüm arşivi okudum diyebilirim. Bu sınıfta olmaya can atıyorum.
Teşekkürler...

Rumuz: Seda T.
Yaş: 33
Cinsiyet: Kadın
Kilo: 73
Boy:163
BMI: 27,5
Şehir: İstanbul
Öğrenim Durumu: Üniversite

Sultan/Strasbourg dedi ki...

Merhabalar simdiden milyon kez tesekkurler butun emegi gecmis ve gececek olanlara!!!
Adim: Sultan/Strasbourg
cinsiyetim : Kadin
Yas: 36
Boy 165
Kilo: 67
Vki: 24.6
Yasadigim sehir:Strasbourg/Fransa
Ogrenim durumu: lisans
pazartesi gorusmek uzre, sevgiyle kalin

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Rumuz:sgökçe
Yaş:35
Cinsiyet:kadın
Kilo:67
Boy:1.67
BMI:24
Şehir:İzmir
Öğrenim:Y.Lisans

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 426   Yeni› En yeni»