Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

22 Temmuz 2010 Perşembe

KAC HAYAT VAR?



35 yas yolun yarisiysa, ben neresindeyim o yolun?


Bu benim kacinci hayatim?


Hangi siir, hangi hikaye, hangi masal ya da hangi sarki anlatacak bana benim hayatimi?

Hic sormuyorum kendime kac yasindayim diye... Siz de sormayin... Ne bana ne kendinize...

Dogum gunum calisarak geciyor... Ama cok guzel geciyor... Ne cok telefon aldim bugun...


Dunyanin dort bir yanina sacilmis aile bireylerim, dostlarim, sevdigim ve hep sevecegim insanlardan ne guzel dilekler geldi... Kac dilde konustum bugun telefonlarda, kac dilde mesaj yazdim mektuplara, mesajlara...

Ne cok guldum, gulumsedim onca is arasinda...

Kac yasindayim diye sormak aklima bile gelmedi...

Federico bana armagan olarak yaptigi resmi bitirememis... Sabah erkenden kalkip verdi, yumuk yumuk gozlerle...Bir ayin icinde gece ve gunduz... Yarim haliyle bile guzel... Hayati resmetmis bilmeden...

Kac hayat var bilmiyorum... Kac yol var gidilecek... Ben simdi varim... Anneyim, evladim, dunya tatlisi bir terazinin kucuk kardesiyim... Arkadasim beni oyle kabul edenlere... Sevgiliyim degerimi bilenlere...


Herkes kadar varim, herkes kadar degerliyim, herkes kadar ozel, herkes kadar “bir tane”, herkes kadar onemliyim...

Ben ozel gunleri pek sevmem... Bugunu cok sevdim bugun...


Galiba kac yasinda oldugumu hakikaten hic umursamadigim bir dogum gunu oldugundan...
.
Yolun neresinde oldugumu anlamak icin geride kalana bakmadigimdan... Yarini merak etsem de, bugunu iskalamadigimdan...
.
Buyumek bu mu sizce...?
Yoksa bu “hayatin degerini anlamak” mi?
.
Varim... Iyi ki...
.
.
P.S: Bugun Biaggio Antonacci benim icin soyluyor, "kac hayat var.."

22/7/2010’Roma

39 yorum:

Adsız dedi ki...

evet iyiki dogdun..iyiki varsin.. tanimadan sevdigim,yazilarini sabirsizlikla bekledigim ve hatta beyaninda sihir oldugunu düsündügüm güzel insan,Sevgili dost.. yeni yasin hayirli olsun..
berlinden sevgiler,selamlar
zehra

pinomino dedi ki...

Sevdiklerinizle birlikte nice mutlu yıllar dilerim.
Ankara'dan sevgilerle:))

Adsız dedi ki...

Sağlık yaşayınız.

S.

Leylak Dalı dedi ki...

Nice senelere, sağlık ve huzurla...

oyuncu dedi ki...

Sevgili Mehtap,

Gerçekte kaç yaşında olduğumuz; hangi tarihte doğduğumuzla ilgili değil de yaşadığımız süre boyunca, bu zamanı nasıl doldurduğumuzla,neler ürettiğimizle,sevginin ve emeğin paylaşıldığı kişilerle hesaplanıyor olsaydı eğer, sanırım siz yaklaşık 100 yaşında olurdunuz belki de daha bile fazla.

Su dolu bardağımı sağlığınıza kaldırıyorum.

Herşey gönlünüzce olsun.
nc

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Sevgili Mehtap,
Bundan sonraki hayatlarının şerefine, bugün kutlu olsun!
:)

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun.
Çok güzel,çok mutlu, çok uzun bir ömür dilerim.
sevgiler.

CEPAYNASI dedi ki...

mutlu yıllarrrrr:)

Mehmet Saraç dedi ki...

Yapraklara dallara yeşillere allara
Nice nice yillara gülüm
Nice nice yıllara

Yaprak dala al yeşile yaraşır
Gayrı vermem seni ellere
.

sağlıkla mutlulukla...

Karma Has kicked My Ass dedi ki...

Bu yazı bana aşağıdaki şiiri hatırlattı :)
Nice mutlu yıllara :)

TAM ZAMANINDA YAŞAMAK

Yemek de boş içmek de,
Hatta yeri gelmeden sevişmek de.
Tam zamanında öpmelisin mesela güzel gözlünü,
Tam zamanında söylemelisin sevdiğini
Gözlerinin içine baka baka.
Bisikletinin gidonunu
Tam zamanında çevirmelisin
Düşmemek için.
Tam zamanında frene basmalı,
Tam zamanında yola koyulmalısın.
Tam zamanında okşamalısın başını
O üzüm gözlü çocuğun
Hıçkırıklar tam dizilmişken boğazına,
Tam ağlamak üzereyken.
Tam zamanında koymalısın elini omzuna
En sevdiğin dostunun babası öldüğünde.
Tam zamanında tutmalısın düşerken
Üç yaşındaki sehpaya tutunan çocuk.
Tam zamanında acımalı yüreğin
Afyon'da Hasan Ağabey' in evi yıkılınca başına
Evsiz kalınca çoluk çocuk
Ki uzatasın elini bir parça.
Tam zamanında açmalısın kapını
Hayatına girmek isteyenlere.
Tam zamanında çıkarmalısın
Sevginden şımarmaya başlayanları.
Tam zamanında affetmelisin kardeşini
Biliyorsan yüreğinde kötülük olmadığını
Seni gecenin üçünde arayıp da
Kafasının iyi olduğunu söylediğinde.
Tam zamanında öğretmelisin oğluna
Gerekiyorsa yumruk atmayı
Tam burnunun üstüne
Tiksinmeden pisliğinden,
Yukarı mahallenin sümüklü bebesi
Misketlerini zorla almaya çalışırsa.
Tam zamanında bağırmalısın
Acıyınca bir yerin.
Tam zamanında gülmelisin
Kemal Sunal küfür edince filmin bir yerinde.
Tam zamanında yatmalısın
Yola çıkacaksan ertesi gün
Ve arabayı kullanan sensen
Sana emanetse çoluk çocuk
Ve kendin.
Tam zamanında bırakmalısın içmeyi
Son kadeh bozacaksa seni
Ve üzeceksen birilerini
Ertesi gün hatırlamayacaksan.
Tam zamanında ayrılmalısın misafirliklerden.
Tam zamanında konuşmalı
Tam zamanında şarkı söylemeli
Tam zamanında susmalısın.
Tam zamanında terk etmelisin gerekiyorsa
Annenin babanın evini,
Tam zamanında başka bir şehre gidip
Ayaklarının üzerinde durmaya çalışmalısın.
Tam zamanında dönmelisin memleketine.
Tam zamanında için titremeli,
Tam zamanında aşık olmalı
Deli gibi sevmelisin güzel gözlünü.
Tam zamanında toplamalısın oltanı
Belki de seni şampiyon yapacak
En büyük balığı kaçırmadan.
Tam zamanında yaşlandığını hissetmeli
Tam zamanında ölmelisin
Iskalamak istemiyorsan hayatı.
Haydi şimdi kalk bakalım
Silkin şöyle bir
At üzerinden hayatın yorgunluğunu,
Vakit zannettiğinden daha az
Haydi kalk bakalım,
Şimdi YAŞAMAK ZAMANI.....

Can YÜCEL

Karma Has kicked My Ass dedi ki...

Bu yazı bana aşağıdaki şiiri hatırlattı :)
Nice mutlu yıllara :)

TAM ZAMANINDA YAŞAMAK

Yemek de boş içmek de,
Hatta yeri gelmeden sevişmek de.
Tam zamanında öpmelisin mesela güzel gözlünü,
Tam zamanında söylemelisin sevdiğini
Gözlerinin içine baka baka.
Bisikletinin gidonunu
Tam zamanında çevirmelisin
Düşmemek için.
Tam zamanında frene basmalı,
Tam zamanında yola koyulmalısın.
Tam zamanında okşamalısın başını
O üzüm gözlü çocuğun
Hıçkırıklar tam dizilmişken boğazına,
Tam ağlamak üzereyken.
Tam zamanında koymalısın elini omzuna
En sevdiğin dostunun babası öldüğünde.
Tam zamanında tutmalısın düşerken
Üç yaşındaki sehpaya tutunan çocuk.
Tam zamanında acımalı yüreğin
Afyon'da Hasan Ağabey' in evi yıkılınca başına
Evsiz kalınca çoluk çocuk
Ki uzatasın elini bir parça.
Tam zamanında açmalısın kapını
Hayatına girmek isteyenlere.
Tam zamanında çıkarmalısın
Sevginden şımarmaya başlayanları.
Tam zamanında affetmelisin kardeşini
Biliyorsan yüreğinde kötülük olmadığını
Seni gecenin üçünde arayıp da
Kafasının iyi olduğunu söylediğinde.
Tam zamanında öğretmelisin oğluna
Gerekiyorsa yumruk atmayı
Tam burnunun üstüne
Tiksinmeden pisliğinden,
Yukarı mahallenin sümüklü bebesi
Misketlerini zorla almaya çalışırsa.
Tam zamanında bağırmalısın
Acıyınca bir yerin.
Tam zamanında gülmelisin
Kemal Sunal küfür edince filmin bir yerinde.
Tam zamanında yatmalısın
Yola çıkacaksan ertesi gün
Ve arabayı kullanan sensen
Sana emanetse çoluk çocuk
Ve kendin.
Tam zamanında bırakmalısın içmeyi
Son kadeh bozacaksa seni
Ve üzeceksen birilerini
Ertesi gün hatırlamayacaksan.
Tam zamanında ayrılmalısın misafirliklerden.
Tam zamanında konuşmalı
Tam zamanında şarkı söylemeli
Tam zamanında susmalısın.
Tam zamanında terk etmelisin gerekiyorsa
Annenin babanın evini,
Tam zamanında başka bir şehre gidip
Ayaklarının üzerinde durmaya çalışmalısın.
Tam zamanında dönmelisin memleketine.
Tam zamanında için titremeli,
Tam zamanında aşık olmalı
Deli gibi sevmelisin güzel gözlünü.
Tam zamanında toplamalısın oltanı
Belki de seni şampiyon yapacak
En büyük balığı kaçırmadan.
Tam zamanında yaşlandığını hissetmeli
Tam zamanında ölmelisin
Iskalamak istemiyorsan hayatı.
Haydi şimdi kalk bakalım
Silkin şöyle bir
At üzerinden hayatın yorgunluğunu,
Vakit zannettiğinden daha az
Haydi kalk bakalım,
Şimdi YAŞAMAK ZAMANI.....

Can YÜCEL

Karma Has kicked My Ass dedi ki...

Bu yazı bana aşağıdaki şiiri hatırlattı. Nice Mutlu Yıllara :)


TAM ZAMANINDA YAŞAMAK

Yemek de boş içmek de,
Hatta yeri gelmeden sevişmek de.
Tam zamanında öpmelisin mesela güzel gözlünü,
Tam zamanında söylemelisin sevdiğini
Gözlerinin içine baka baka.
Bisikletinin gidonunu
Tam zamanında çevirmelisin
Düşmemek için.
Tam zamanında frene basmalı,
Tam zamanında yola koyulmalısın.
Tam zamanında okşamalısın başını
O üzüm gözlü çocuğun
Hıçkırıklar tam dizilmişken boğazına,
Tam ağlamak üzereyken.
Tam zamanında koymalısın elini omzuna
En sevdiğin dostunun babası öldüğünde.
Tam zamanında tutmalısın düşerken
Üç yaşındaki sehpaya tutunan çocuk.
Tam zamanında acımalı yüreğin
Afyon'da Hasan Ağabey' in evi yıkılınca başına
Evsiz kalınca çoluk çocuk
Ki uzatasın elini bir parça.
Tam zamanında açmalısın kapını
Hayatına girmek isteyenlere.
Tam zamanında çıkarmalısın
Sevginden şımarmaya başlayanları.
Tam zamanında affetmelisin kardeşini
Biliyorsan yüreğinde kötülük olmadığını
Seni gecenin üçünde arayıp da
Kafasının iyi olduğunu söylediğinde.
Tam zamanında öğretmelisin oğluna
Gerekiyorsa yumruk atmayı
Tam burnunun üstüne
Tiksinmeden pisliğinden,
Yukarı mahallenin sümüklü bebesi
Misketlerini zorla almaya çalışırsa.
Tam zamanında bağırmalısın
Acıyınca bir yerin.
Tam zamanında gülmelisin
Kemal Sunal küfür edince filmin bir yerinde.
Tam zamanında yatmalısın
Yola çıkacaksan ertesi gün
Ve arabayı kullanan sensen
Sana emanetse çoluk çocuk
Ve kendin.
Tam zamanında bırakmalısın içmeyi
Son kadeh bozacaksa seni
Ve üzeceksen birilerini
Ertesi gün hatırlamayacaksan.
Tam zamanında ayrılmalısın misafirliklerden.
Tam zamanında konuşmalı
Tam zamanında şarkı söylemeli
Tam zamanında susmalısın.
Tam zamanında terk etmelisin gerekiyorsa
Annenin babanın evini,
Tam zamanında başka bir şehre gidip
Ayaklarının üzerinde durmaya çalışmalısın.
Tam zamanında dönmelisin memleketine.
Tam zamanında için titremeli,
Tam zamanında aşık olmalı
Deli gibi sevmelisin güzel gözlünü.
Tam zamanında toplamalısın oltanı
Belki de seni şampiyon yapacak
En büyük balığı kaçırmadan.
Tam zamanında yaşlandığını hissetmeli
Tam zamanında ölmelisin
Iskalamak istemiyorsan hayatı.
Haydi şimdi kalk bakalım
Silkin şöyle bir
At üzerinden hayatın yorgunluğunu,
Vakit zannettiğinden daha az
Haydi kalk bakalım,
Şimdi YAŞAMAK ZAMANI.....

Can YÜCEL

Adsız dedi ki...

Nice sağlıklı yaşlar,ben de sormuyorum artık kaç yaşındayım.Sizi okumayı seviyorum,hüzün bile yazsanız bir huzur veriyor.Sevgiyle kalın.

kara kitap dedi ki...

tüm sevdiklerinizle birlikte nice sağlıklı ve mutlu yıllar görürsünüz inşallah.

kaç yaşındasınız bilmiyorum, ama yaydığınız enerji ve umut 20'li yaşların başında.gönlünüz hep genç olsun.

sevgiler.

Nur dedi ki...

Nice güzel yıllara... Anne,evlat,kardeş,arkadaş ve sevgili ve daha nice yeni rollerle devam edeceğiniz sağlıklı günleriniz, aylarınız ve yıllarınız bol olsun. İyi ki yazıyorsunuz, bu vesileyle tanıdım güzel bir yüreği, azimli bir doktoru, çok da memmun oldum, gerçekten hayatım değişti sayenizde. İyi ki varsınız...

fatoş dedi ki...

sevgili mehtap hanım,
kaç hayat varsa,hepsinin karşısındaki duruşlarınız çok güzel,çok nazik,çok kararlı...
yazılarınız harika....

sanal hayattada olsa iyiki sizi
tanımışım,iyiki varsınız,anneniz ne iyi etmişte sizi dünyaya getirmiş...
gönlünüzce güzel hayatlar diliyorum
size ve ailenize...

izmirden yürek dolusu sevgiler...
fatoş..

Adsız dedi ki...

MUTLU YILLAR SİZE, İYİKİ DOĞDUNUZ...

İSTEDİĞİNİZ GİBİ YILLAR GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE. GÜZEL YÜZLÜ VE GÜZEL YÜREKLİ MEHTAP HANIM..

ASLI

tatlıhayat dedi ki...

Buon comple;anno sia veccio e sano.(nasıl doğru yazabilmişmiyim?)Sevgiyle...

Adsız dedi ki...

Tüm sevdiklerinle beraber sağlıklı, sevgi dolu nice mutlu yıllar dilerim.

Sevgiler
Emel

MMO dedi ki...

İyi ki doğmuşsunuz! Sizi her okuyuşumda yenileniyorum valla. Sevgiler :)

Adsız dedi ki...

Mehtapcığım çoooooook çooook çok mutlu ol ve uzuuun uzun seneler yaşa...hep var ol hayatımızda.. iyi ki doğdun .

irem ...

Unknown dedi ki...

sağlıklı ,huzurlu ve mutlu nice uzun yıllara sevdikleriniz ve sevenlerinizle birlikte.üzüntüler veya sevinçler her ne olursa olsun, paylaşılınca güzel veya anlamlı... etrafımızda duygularımızı paylaşabileceğimiz birilerinin olması asıl bizim kazancımız.
kutluyorum annenizi sizi doğurduğu ve kalbinize sevgi tohumları ektiği için...kutluyorum sizi de bu tohumları yeşerterek ve birer sevgi gülüne dönüştürüp binlerce insanla yani bizlerle ve diğerleriyle paylaştığınız için..
:)canım kardeşim iyiki doğdun...iyiki varsın...bizler için bin parçaya bölünsende hepimizin tek mehtabısın günümüzü aydınlatan...seni seviyorum kardeşim, Allah herdaim yardımcın olsun

Adsız dedi ki...

oSevgili Mehtap Hanım, sevdiklerinizle birlikte, sağlıklı, mutlu, huzurlu, uzun yıllarınız olsun. Herşey gönlünüzce olsun.
İzmir'den sevgilerimle..
DİLEK

carpediem dedi ki...

yazılarınızdan tanıyorum ve ilgiyle okuyorum sizi...
özel günler,güzel günler
paylaşılınca çoğalıyor hoşluklar
inanın...
tanıdım sizi...
hayatınızı, sevdiklerinizi,
sevmediklerinizi...
sizi tanıdığım için memnunum
Mehtap Pasin...
sağlıklı olun ,sağlıklı kalın Fedorico'nun annesi...
geldiğimiz noktada,
“hayatın değerini anlamak”
sözünüze de katılıyorum sevgili doğum günü kızı...

Deniz dedi ki...

sessiz sedasız izliyorum sizi nicedir...
Kaç yazınız kafamda bir ışık yakmıştır...
Bazen duygulanmışımdır...
Bazen seçilen kelimelere şapka çıkartmışımdır...
Diyeceğim o ki, blogunuz da , siz de iyi ki varsınız...
Nice yıllara

Adsız dedi ki...

Mutluluklar ve sağlık diliyorum size.Gözlerinizdeki sevgi ışığı hiç sönmesin

Berna Yanarateş

Sezer dedi ki...

Gerçekten yaşınız yok sizin, kendinizin de öyle hissediyor olmanız beni daha da sevindirdi.
Karşıdan bakınca nasıl duruyor bilmiyorum ama öyle hissedenlerdenim ben de.
Her yaşın ayrı güzelliği olduğunu da düşünürüm.
Nice nice yıllara..hep böyle sevgi dolu hep cana yakın (bir şarkıda böyle diyordu diğ mi 'hep cana yakın')...
En güzel günler sizinle olsun!

Delfina ; dedi ki...

Nice nice güzel yaşların olsun,etrafını böyle güzel insanların sardığı ve hep mutlu kaldığın Mehtapcım...

hlya dedi ki...

Doğumgününüz kutlu olsun :)

beybii dedi ki...

nıce nıce mutlu seneler olsun Mehtapcımm,yas nedır kı,sene ne?ay gun..ne ne hatta...senınle heryası yasadım ben..sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

BİLDİĞİMİZ TEK HAYATın ŞEREFİNE..
NİCE KEYİFLİ YILLARIN OLSUN MEHTAPCIĞIM..

HAYAT PENCERENİN ÖNÜNDEKİ ÇİÇEKLERİN, DAİMA CANLI KALSIN..
MUTLULUKLA..SEVDİKLERİNLE...

SEVGİLER.

Tijen dedi ki...

Mutlu yıllar sevgili Mehtap!
Her yeni yaşın bir öncekinden daha güzel olsun.

Adsız dedi ki...

sizi yazılarınızdan takip ediyorum iyiki doğdunuz, her gününüz mutlu, sağlıklı ve sevdiklerinizle neşe içinde geçsin.
Ayşe Dilek Yaman

Zehra Gürgen dedi ki...

Nice güzel yaşlara !!
Rakamsal anlam ifade etmiyor, gerçekte ruhen nerede olduğumuz önemli..ama ölçmeye alışmışız hesap tutmaya..

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Sevgili Zehra; Bende gordugunuz hersey sizlerin yansimasi aslinda… Bunu gercekten inanarak soyluyorum.. Tesekkurler iyi dilekler icin..

Sevgili Pino, peri tozlarindan dileklerimi gokyuzune ufledim... Birer birer gerceklesecekler biliyorum...

Sevgili S. Sevgili Leylak Dali, cok tesekkurler guzel dileklere...

Sevgili Oyuncu; Her zamanki gibi hem mutlulukla hem gulumseyerek okudum yazdiklarinizi... Sizin de gonlunuzce olsun hersey...

Sevgili Ekmekcikiz, simdiki hayatimin da serefine... Tesekkur ederim... Ekmekler hazir mi bamya yemegi icin?

Sevgili Gungor, tesekkurler... Ayni dilekleri ben de size yolluyorum, her zaman gecerli olmak kaydi ile....

Sevgili Cep Aynasi... Tesekkurlerrrrrrrrrrr..... ;-))

Sevgili Mehmet, bu siir bana gercekten yakisiyor... Birgun anlatirim elbet nedenini... Tesekkur ederim bu guzel kutlama icin... Italya o kadar da “el” sayilmaz degil mi?

Sevgili Merakli Kedi (curious cat), bu siiri kisa bir sure once koymustum bloguma... Benzer duygularin insanlari karsilasiyoruz hep zaten bu blogda... Tesekkur ederim...

Sevgili Adsiz, sormayin yasinizi, sorana da hic soylemeyin... Kime ne...

Sevgili Kara Kitap, blogunuza konuk geldim, simdi daha da cok yakin buluyorum sizi kendime... Tesekkurler...

Sevgili Nur, Benim icin de sizler iyi ki varsiniz... Ne guzel dilekler, gunum guzel gecti, aydinlandi daha da keyiflendi sayenizde...

Sevgili Fatos, ben de ayni seyi soyledim bugun annemle babama... Iyi ki dogmusum dedim... Tesekkurler butun nazik dusunceler icin...

Sevgili Asli, guzel tanimlamasini hayatta cok az duymusumdur... Cok tesekkurler... Bayildim...

Sevgili Tatli Hayat, anladim ya yeterli bence...:- ))

Sevgili Emel, Sevgili Ayazma, Sevgili Irem, Roma’dan kucak dolusu sevgiler yolluyorum...

Sevgili Rose, yureginizden geldigi nasil da belli bu satirlarin... (buraya yazan herkesin ki gibi) Yasamimi guzellestiriyorsunuz bu iyi dileklerle ve dualarla.. Ne mutlu bana...

Sevgili Dilek, evet en onemlisi sevdiklerimle- saglikli yasamak degil mi? İzmir’e gelecegim.. Yasayamadigim icin uzuldugum bir sehirdir...

Sevgili Beyaz Gelincik, tesekkur ederim, ben de sizleri tanidigima seviniyorum...

Sevgili Deniz, yazmayi hep onemseyen bir insan oldum... O nedenle yazdiklariniz cifte kavrulmus tadinda keyif verdiler bana... Tesekkurler...

Sevgili Berna Yanarates, Cok guzel dilekleriniz icin tesekkurler... Isildiyordur umarim gozlerim sevgiyle...

Sevgili Sezer, Sevgili hlya, cok cok tesekkur ediyorum iyi dilekleriniz icin...

Sevgili Delfina, Sevgili NuNu, Sevgili Tijen, bu uc isim birlikte bana cok hos seyler hatirlatiyor... Ne guzel insanlarsiniz siz...

Sevgili Ayşe Dilek Yaman; evet bence de oyle gecsin… Sizlerinki de….

Sevgili Zehra, sayilari hic dusunmuyorum... Gercekten... Kaloriler haric... :-))

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
berrin dedi ki...

mehtap cım
doğum günün kutluyorum
gönlünden geçen herşey senin/seninle olsun
öpüyorum

Ferat dedi ki...

Bence pek korkulacak bir sey yok.

Erkelerin etek giymesi kadinlarin pantalon giymesine yada bazi "erkek isi" denilen isleri yapmalarina benzemez.

Kolay kolay hic bir erkek etek giymez. Canta'ya gelince, orasi biraz karisik. Is cantamin biraz guzel olmasinin bir zarari olmaz tabiki..:)

Sevgiyle..

gamze ilerchi dedi ki...

sevgili doktorcuğum...iyi ki doğdun,iyi ki tanıdım seni..iyi ki sevdiklerinin hayatındasın,onlar da senin...bizi biz yapan ve hayatımıza değer katan sevdiklerimiz ve hayatımıza katkı yapanlardır değil mi...sen,hayatlarına dokunduğun herkese mutluluk ve sevgi veriyorsun,o kadar özelsin ki,seni bir kez tanıyan asla unutamaz,mutlaka ona bir katkı yaparsın çünkü,sevginle,bilginle mutlaka bir yer edinirsin hayatların içinde.iyi ki doğdun mehtapçığım,iyi ki varsın...