Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

25 Ocak 2009 Pazar

BUTUN OYUNLARIN BUTUN KAHRAMANLARI..!





Sevgili Meripoint beni mimlemis..

Bilgisayarimdaki 4 dosyanin, 4.fotografi..

2004 yili.. Bir maskeli balo..

Subat ayi olmali..Karnaval donemi..

Gercek hayatta maske takmayi beceremedigimden, olmadigim gibi davranamadigimdan midir nedir, maskeli balolari cok severim..

Gunler oncesinden baslarim kiyafet aramaya..

Bu Ispanyol en sevdigim kiyafet degildi ama "yasamin rengi" odulu almistim..

Yanimdaki balik ise, en orjinal giysi odulu almisti..

Ben encok Merlin buyucusunun sevgilisi Ginevra kiyafeti giydigim zaman mutlu olmustum.. sevgilim de Merlin buyucusu idi dogal olarak..

Bu yil, kenari kirilmis bir nar, ucu yanik asker mektubu, kursun kalem filan olmak istiyor canim..


Bu unuttugum fotografa bakarak, maskeleri dusunurken , Murathan Mungan'in siiri geldi aklima.. Bu kadarini hatirliyorum ve bununla size iyi pazarlar diliyorum..


BUTUN OYUNLARIN BUTUN KAHRAMANLARI..

BIR BUYUK HARFIN ESIGINDEYIZ..

ISTE MASKELERINIZ..!
-
-
-
p.s.Zucchero'yu dinlemeye devam..
-
Hayal ediyorum,
iyi birseyler
senin gibi
dunyami aydinlatacak iyi bir seyler..
-
gercek birseylere,
ihtiyacim var..
tam da senin gibi..
gokyuzunu aydinlatsin diye
*
diyor....


Bu mimi, sevgili Funda'ya yolluyorum.. bu sabah ki yazisinin cok icimi sizlatip, gozlerimi doldurdugunu ekleyerek..


25/I/2009' Roma




13 yorum:

Adsız dedi ki...

pazar akşamımı aydınlatan güzel kadın; kocaman bir gerçeksin.. :)
sevgimle kucakladım..

funda dedi ki...

yaktım gemilerimi
dönüş yokartık geri
tak etti canıma bu maskeli balo
bu maskeli balo ve onun sahte yüzleri.......
diye de bir şarkı vardı onu hatırladım ben de maskesiz güzel kadın :)
youtube bizde yok ya dinleyemiyorum ben :(
fotoğraflara da hemen bakıyorum..

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Sevgili Cheetos'cugum.. O kadar gercegin disindayim ki, ne kadar gercek olabilirim bilmiyorum su aralar.. ben de seni sevgiyle kucakliyorum..

Sevgili Funda'cigim..
O sarkinin sozleri de Murathan Mungan'in.. ne sair ama degil mi? Ben youtube'un hala izlenemedigini bilmiyordum.. Boyle nasil tek tek sarki baglantisi verildigini bana yazarsan, ben de her yazinin sarkisini oyle eklerim..

Brajeshwari dedi ki...

Bende fincan, diş macunu falan olmak istiyorum senin gibi.. Maskeli balolar eğlenceli geliyor..Seni fotografta yaşamın rengi olarak görmek gecemi güzelleştirdi..

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Sevgili Burcu'cugum,
sen cok yaratici bir insansin.. eminim bizim buralarda bulduklarimizdan bin kat guzelini kendin yaparsin..
ben coca cola, camasir makinesi, sekerleme, prezervatif filan gordum.. bu yil elbise secmeye gittigim gun ruh halim ne olacak bilmiyorum.. Bildigim tek sey asla "doktor" kiligina girmeyecegim.. :-))

Nilambara dedi ki...

Birkaç sene önce Güzel Sanatlar Fakültesi mezuniyet balosu "kıyafet balosu" olarak düzenlenmişti.. son dakika gideceğim netleşince mevcutları birleştirerek ve sıkı bir topuzla İspanyol olmuştum... mezun olan gençlerin tüm yıl hazırlandıkları inanılmaz yaratıcı ve farklı kostümlerin içinde sıradan bir İspanyol olarak nasıl birinci olabildiğimi hala çözebilmiş değilim :) (avantajım elimde hazır orjinal İspanyol topuz tarağı ve şalı olmasıydı belki de...)

funda dedi ki...

http://muzicons.com/
daki talimatları izleyerek ve yadaki kutuda çıkan html kodunu sayfana kopyalayarak ekleyebilrsin şarkılarını. ama bu programda sadece bilgisayarındaki şarkılar yüklenebiliyor.

bir de geçen gün ekmekçikızda gördüm http://fizy.org/
burayada istediğin şarkıyı seçtikten sonra link vererek bizim dinlememizi sağlayabilirsin. Kendim için istiyorum yani :) youtube a hala erişemiyoruz biz türkiyedekiler ne yazıkki...

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Sevgili Nilambara, Bize gostersene o gunun fotografini.. eminim cok hos olmussundur..
benimki bir tiyatro grubundan kiralanmis bir giysiydi.. o aksami cok keyifle hatirliyorum..

Demli Hayat dedi ki...

Sevgili Mehtap P.G


Nasılsınız.?
İnşallah iyisinizdir.
Uzun zamandır MSN'de yoksunuz.
Teziniz varken daha çok karşılaşıyorduk.

Hayatınız nasıl geçiyor.
Umarım tez bitince rahatlamışsınızdır.

Kendinize iyi bakın..
Herkese çok selamlar....

Demli Hayat dedi ki...

Bu arada Nilambara'nın İspanyolu'nuda merak ettim

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Sevgili Demli Hayat..
Bir sure sandalyede oturamiyacagim galiba.. yillardir ama gercekten yillardir hic bu kadar ozgur hissetmemistim.. ben de sizi merak ediyordum.. sonra farkettim ki, internete girmemle cikmam bir oluyor bu gunlerde..
sokaklardayim.. tutmadigim nobetlerin borclarini oduyorum.. Ama hic olmadigim kadar buralardayim..
tadim'in salatalarini hatirladim ve Ankara tuttu gozumde.. (yani okuyorum sizi)

Zamandan Sızan dedi ki...

bu Mungan bizi yoldan çıkarıyor :)
bir mail atıyorum sana yine mungan'dan..
seveceksin..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

insan kendinde gizlidir sevgili mehtap.
maskeler ise gerçeği gizlemek için..
bazende olası kahramanların hayatını ödünç yaşamak için..
eminim seçtiğiniz her giysi, sizin ruh yansımanız olacaktır.
ışığınız çok olsun.
sevgiler.