Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

10 Şubat 2010 Çarşamba

SAHIN'LERIN OYKUSU (3)































Bugun, Ferat'in sevgili esi Selhan'in da fotografi geldi... Boylece oykulerini gorsel olarak da tamamlamis oluyoruz...

Siz bakin ikisinin de yuzune... Onlara ayni buyuk gulumsemeyle cevap verin...

Onlar basardilar... Birlikte... Dikkat ederek, hem biribirlerine hem de sizlere her firsatta destek olarak..

Hem onlara bir kez daha tesekkur edin, hem de artik kendi adiniza karar verin...

Neden sizin de boyle bir oykunuz olmasin? Varsin biz bilmeyelim, okumayalim paylasmayalim ama siz yazin yine de...

Sevgiler hepinize...

10 Subat 2010'Roma

7 yorum:

Adsız dedi ki...

mrb sevgili mehtap,sonra selhan hanım,ferat bey cok büyük bir başarıya adımatmışsınız maşallah,diyelim nazar etmeyelim,bizede versin rabbim diye dua edelim.cok başarılısınız,azimlisiniz,başka ne söylenir,teşekkür ederiz,bu kadar hem başarılı,hemde örnek oldugunuz için,bizide motive ettiginiz için,herşeye teşekkürler,hayatınızda hep sevgi ve mutluluk olsun,sevgiyle kalın.

Filiz dedi ki...

gözleri,yüzleri,gönülleri güleç insanlar iyi ki varsınız,mesafeler ortadan kalkmış,aynı sınıftayız.ikinizde çok güzelsiniz,kutluyorum.
eskiden ilkokul 1. sınıfta okumayı öğrenenlere kırmızı kurdele takılırdı.sonunda tüm sınıf kırmızı kurdeleli olurdu.bizim sınıfımızda da kurdelesi olmayan daha az sanırım. kısa bir süre sonra hepimizin kurdelesi olacak. öğretmenimiz mehtap olduğuna göre tek renk olmaz bizim kurdelelerimiz en az üç renk hatta rengarenk olur.biz yakalarımıza da takmayız.fular yaparız, saçımıza bağlarız.buluruz biyerler,aynı şekilde ve tekdüze olmayan,farklı ve şaşırtıcı olan, takarız daha da güzelleştiriz sınıfımızı.
ilkokul öğretmenimizi hiçbirimiz unutamayız. onunla başlarız yaşamı,bilinmezleri öğrenmeye,onunla anlam kazanır garip garip şekiller yazı olur akar benliğimize.bizim de mehtap'ımız var.hiç unutulmayacak.:) :) :)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
gamze ilerchi dedi ki...

Sevgili Serhan ve Ferat hikayeleri çok güzel ve güzel yanı da "gerçek" olup onlar yaptıysa ben de yaparım denilebilmesi...Kendilerini can-ı gönülden kutluyorum.Diyetine henüz dün başlamış ve bunun heyecanında bir "öğrencin"olarak onlar kadar başarılı olmayı ve birgün sayfanda kendi öykümle yer almayı umut ediyorum.Tüm okurlarına sevgi ve saygılarımla..

Adsız dedi ki...

merhaba mehtap hanım,
bugün doktor kontrolüm vardı.
benim hipotroid olmuş hipertroid.
ilacın dozajını düşürdü doktorum. 3 ay önceki kontrolümde 50 mcg euthyrox kullanıyordum,az geldiği için 75 mcg a çıkarmıştı, şimdi gene 50 mcg kullanacakmışım. tedaviye başlayalı 10 ay oldu. yasmin kullanıyordum pcos için. şimdi onu da kullanmıycam gidişata bakmak için. 2 ay sonra kontrolüm var.
ben şimdiye kadar 10 kg vermiştim,
çok emek verdim ama bi taraftan da ilaçlardan dolayı mı rahat kilo verebildim diye endişeleniyorum. gene de sağlıklı beslenmeye devam edicem.
ama benim için en önemlisi bi gebelik düşünüyordum.onu biraz ertelemem gerekiyor. gebelik ve troidle ilgili güvenilir bi kaynak önerirseniz ya da sizin bu konuda bi yazınız,makaleniz varsa okumak isterim.
teşekkürler...
Fatma M.

Ferat dedi ki...

Arkadaslar iyi dileklerinize ve guzel sozlerinize tekrar tesekkurler.

Sevgili selinka,
Amin, amin, amin. Yanliz bizim icin bitmis bir sey yok. Acikcasi bu hic bitmeyecek bir saglikli yasam bicimi. Insaallah hepimiz ogreninim genlerimize kadar isleyecegiz ki yasadigimiz surece kilo ve onun getirdigi olumsuzluklarla karsilasma ihtimalimiz azalsin.

Sevgili Filiz,
Mesafeler konusunda o kadar haklisinki, cok guzel anlatmissin. Hepimiz birer ogrenciyiz burada ve ogretmenimizle beraber mutlu vakitler gecirip guzel seyler ogreniyoruz. Yanliz ben bordo kurdele isterim..:)

Sevgili Gamze,
Sen baslamissinya gerisi gelir artik. Zaten ilk haftalardan sonra vucudun hissedecek degisikligi ve daha guzel sarilacaksin. Guzel haberlerini buradan okumak dilegiyle.

Tekrar herkese tesekkurler.

Trabzonspor'lu Ferat :)

Adsız dedi ki...

Azminizi ve kendinize sevgi ve saygınızı tebrik ediyorum.

Ama ben Selhan'ın yeni halini goremiyorum....

Yüklemede bir sorun mu var acaba?

Canan