Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

18 Aralık 2012 Salı

NOEL BABA'YA OZEL DAVET...



Sevgili Noel Baba,

Dun Federico ve Antonio ile sehri dolastik. Ben sehrin her kosesine yerlestirilmis yilbasi agaclarinin fotograflarini cektim,

Federico Via del Corso’daki antikacidan Sri Lanka, Singapur, paralari aldi. Gusto’da oglen yemegi yedik,

Antonio yemekte pecorino sarabi icti, kotu park ettigi icin 80 euro trafik cezasi aldi. Ama ne yapalim...
Sonucta cok keyifli bir gun gecirdik.
Ortalik senin kiyafetini giymis dolasan insanlarla doluydu…
Kimi birseyler satiyor, kimi para istiyor, kimi de sirinlik yapiyordu…



















Cok merak ediyorum…
Norvec’li de olsan, Isvec bayragi tasiyorsun, dunyanin her yerine seyahat ediyorsun, en iyi  magazalara, en muthis modacilarin atolyelerine girip cikiyorsun…
Bikmadin mi bu komik kiyafetten…? Yani artik yenilensen, degissen, tazelensen diyorum…

Bir kere o ne gobek oyle…!


1700 yasinda filan olmalisin… Bu kadar kilo sagligini tehlikeye sokmuyor mu? Yazik degil mi Ren geyiklerine? Kolay mi seni tasimak o incecik bacaklarla? Hani birgun bir bacanin birinde takilip kalacaksin, hepimiz uzulecegiz durduk yerde…


Biliyorum cok calisiyorsun, duzenli bir hayatin yok, gokyuzunde ren geyikleriyle cekilen bir arabada seyahat ederken, fast food dahil ne bulursan onu yiyorsun ama hicbir sey senin sagligindan daha degerli degil ki...
Artik kendine biraz dikkat etsen, soyle guzel bir diyet yapsan, zayiflasan diyorum...
Hic oyle babalar gobekli olur filan deme lutfen…




Demirel’in gobegi vardir, benim babam da birazdan biraz fazla gobeklidir ama Orhan Gencebay’in, Muslum Gurses’in oyle kilo problemleri filan yok… Zaten benim hatirladigim baska baba da yok…

Soyle hafif genc isi kirli sakal biraksan, daha “elegan casual” bir stil bulsan, biraz fitness yapsan daha iyi olmaz mi?

Bak kilolu insanlar hep sevimli, cok iyi, gulduren, gulumseten imajlara sahip oldular… Ama onlar film…

 
Sen sagligini dusunmek, kendine bizim icin dikkat etmek zorundasin…
Roma’ya gel, ben sana guzel bir diyet hazirlayayim… Istersen iyi modacilardan randevu aliriz, seni cok iyi bir berbere gotururum, guzel bir yerde yemek yeriz,
hatta Via Condotti’de yuruyus yapariz, hem ben acaip hava atarim

herkese, hem de herkes dunya gozuyle Noel Babayi gormus olur…

Ne guzel olur…

Unutmadan soyleyeyim… Bu yasimdan sonra birden bire sana inanmaya basladim, ve bu sene sana ben de bir mektup yazdim… Cok birsey istemiyorum aslinda… Chanel siyah bir gozluk, siyah deri eldiven, Piquadro bilgisayar cantasi, Chanel kirmizi bir ruj ve oje... Soyluyorum kusura bakma, cunku modadan filan hic anlamiyorsun, ruj markalarini nereden
bileceksin?…

Bizim evde somine yok, nereye gelecegini soyle, ben seni karsilarim…
Heyecanla bekliyorum… Ben senin diyetini hazirlamaya baslayayim bu arada…

Federico da sana selam soyluyor… Noel Baba’ya inanmiyorum ama sen yine de selam soyle dedi bana…
Roma’dan sevgiler yolluyoruz ve bekliyoruz…

P.S: Ocak ayinda hep birlikte yeni bir grup olusturacagiz ve beslenme konusunda bildiklerimizi, hayatimiza gecirecegiz.
Istersen ona da katilabilirsin, secim senin...

18 Aralik 2012’Roma


133 yorum:

Adsız dedi ki...

Okurken gözlerim doldu.Ben de noel babaya inanmıyorum ama inancımın bana getirdiklerini düşünüp duygulandım.Herkesin herşey gönlüne göre olsun Ocakta ben sizleyim Eda

Adsız dedi ki...

Merhaba,
acaba bu yazıdan şunu mu anlamalıyım:
"yeter artık sessiz sedasız takip ettiğiniz, anlaşıldı siz tek başınıza sitede daha önce kurulan gruplara verilen listeleri, önerileri, yapılan yorumları okuyarak ilerleme gösteremeyeceksiniz, en iyisi ben yeni bir grup kurayım, isteyenleri de buna dahil edeyim!"
eğer öyleyse katılmak isterim!
özlem poyraz

Esma dedi ki...

Sevgili Mehtap cım ne şirin,ne sevimli bir yazı olmuş ellerin dert görmesin senin... Yeni yılın şimdiden kutlu olsun ,mutlu, savaşsız ,sevginin hüküm sürdüğü günler getirsin size ve dünyaya,tüm insanlığa ......

Sevgiler ,saygılar

kara kitap dedi ki...

bu kez noel baba varsa ben de baştan başlayıp katılacağım gruba. hep başa dönmekten bıktım. şimdiden mutlu ve iyi yıllar mehtap hanım.

Selcen dedi ki...

:))) Noel baba grubuna katılsa iyi olur gerçekten :) bir de Roma'yı şimdi görmek isterdim...

nilgün dedi ki...

mehtap hanım çok yaşayın allah uzun sağlıklı ömürler versin size gülümseyerek okudum ve çok sevindim ocak ayında yeniden başlayacağımız için ben sizinle 87 kilodan 76 kiloya düştüm 2o10 kasım prağramıyla mükemmel gidiyordu . sağlık sorunlarım yüzünden devam edemedim sizden öğrendiklerimi uyguluyorum öğün atlamıyorum ama denge bozuldu kilomu koruyorum inanın çok sevindim belki diyorum bu kez bir 10 kilo daha verebilirim muhteşem ötesi olur heyecan ve sabırsızlıkla ocak ayını bekliyorum İSTANBULdan NİLGÜN

Zehra Özdemir Memiş dedi ki...

Mehtap Noel baba'yı bilmem ama ben ocak ayında burdayım. Ayrıca Noel baba ya inanmam ama sana inanıyorum...Hadi bakalım yeni yıla yeni bizle girelim, verdin yine bize süper bir motivasyon... 2013 seninle ve incelmiş bizle süper olacak. Yeni yılda tüm dileklerin gerçekleşsin; sevdiklerinle güzel bir yıl diliyorum...

Burcu dedi ki...

Noel babayı bilmem ama ben dört gözle bekliyorum yeni gruba katılmayı.Burcu

Ebru Ancient dedi ki...

Hoşgeldin Mehtap,

Ben de buradayım.

İyiki varsın...

Sevgi ve sağlıkla...

Ebru Ancient

Adsız dedi ki...

Bu son cümleyi duyduğumda inanılmaz sevindim. BEnde bende sizinle zayıflamak istiyorum. Sizi çok takdir ediyorum. İnşallah bu büyük sıkıntımdan sizinle kurtulur, size her daim minnettar kalırım:)
Sıkıntıdan mutluluktan her sebepten yiyorum ben malesef:(
Sizi seviyorum:) IŞIL

derya dedi ki...

Güzel ve dileklerinizin gerçekleştiği bir yıl olmasını diliyorum. Beslenme programınızı izleyerek 10 kilo vermiştim. Yeni grup fikri beni heyecanlandırdı, umarım bu kez grubun içinde yer alabilirim.

Adsız dedi ki...

Cok ama cok guzel bir yazı olmus...nasıl ilham verdi ...enerjisi ne kadar yüksek....yasamın icinden akan sular hep berrak olsun...

selen dedi ki...

mutlaka o grupda olmak istiyorum bu sefer kaçrmamaliyim yeni yil yeni umutlar olsun diyorummm sizi takipdeyim

deniz dedi ki...

Şimdiden mutlu yıllar dilerim.Mehtap hanım dört gözle acaba yeni bir grup oluşturur musunuz diye beklerken yeni yıl hediyesi vermiş oldunuz bu haberle.Teşekkürler...

Unknown dedi ki...

Bende varım bende .. Ön kayıt alıyormusunuz Methap Hanım :)

Unknown dedi ki...

Bir de mutlu seneler..

rebarcan dedi ki...

Çok güzel bir mektup. Benim de inanasım geldi.Şimdiden mutlu ve sağlıklı yıllar.

Adsız dedi ki...

cok cok sevindim ocakta burdayım! gürbüz

Aslihan dedi ki...

Okuduğum en sevimli, 'dolaylı' davetiye bu...Şimdiden mutlu yıllar Mehtap'cım...Sana ve ailene sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

ne güzel bir yeni yıl hediyesi
türkandursun

alışveriş dedi ki...

yılbaşılarını hiç sevmiyorum

Unknown dedi ki...

AAA cok sasirdim ama cok da sevindim.Sitenizi yeni kesfetmis biri olarak 1 haftadir kendi capimda beslenme aliskanliklarimi degistirmeye calisiyorum ama grupla olursa daha etkili olur sanirim.Amerika'dan selamlar, sevgiler...

magrat dedi ki...

Bayıldım bu yazıya :)
Noel baba katılır mu gruba bilmem ama ben beklemedeyim :)

Adsız dedi ki...

merhaba negüzel bir yeniyıl hediyesi geçen sefer katılmıştım beş kilo verdim ve öyle kaldım bir iki kilo git geller oldu ama daha fazlSINA İZİN YOK HEDEF 60 idi bakalım busefer nekar başaracağım . şu an 70 kiloyum inanıyorumki sizinle beraber daha kolay olacak sizinle beraber hareket etmek çok motife edyor şimdiden çoook teşekkürler. GÜLSÜMZÜMRA

Adsız dedi ki...

ocak ayında gerçekten grup oluşturacakmısnız.bende katılmak istiyorummm.

asabiben dedi ki...

merhaba.. çok sevindim ocak grubu kurulacağına.. lütfen beni de alın listeye... tek başıma üstesinden gelemiyorum... 172 boyunda 84 kiloyum..kendimi bildim bileli kiloluyum.. ve kendimi bildim bileli değişik zamanlarda diyet yaptım...zaman zaman ibre yukarı aşağı oynadı ama hiç bir zaman sağlıklı kilom da olamadım.. bu arada hipotirodim ben ve çok yavaş metabolizmam :(
ismim Serap, istanbuldayım ve umut doluyum.. teşekkürler

Heyyfi dedi ki...

Noel babayı seviyorum:))
Evet biraz göbek fazlalağı var:))
Yeni grupta olmak isterim.
Sevgiler...
Heyyfi

Adsız dedi ki...

Siz süpersiniz Mehtap Hanım...
Şimdiden iyi seneler.
Ocak da görüşmek üzere...

Anıl Hande

nilhan dedi ki...

mehtap hanım merhabalar,
Bu gerçekten çok güzel bir haber ve benim için yeni yıl hediyesi oldu.Sizinle beraber iken kendimi daha başarılı görüyorum.Toplamda iki grupla 21 kg verdim ve sadece 3 kg ını geri aldım onu da vermeye çalışıyorum bu aralar.Sizinle beraber daha da fazlasını verebileceğime inanıyorum.
Yeni yılınız kutlu olsun,umarım size ve ailenize sağlık ve mutluluk getirsin...Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

merhaba,
süpersiniz ne güzel olur bu sefer ben de artık katılmak istiyorum.
Merakla da o günü bekliyorum.

Elinize ve yüreğinize sağlık.

Sevgiler
Satush

Tuba dedi ki...

Mehtap hanım bende bloğunuzun yeni takipçilerinden sayılırım. Ama bir solukta neredeyse bütün arşivinizi okudum. Beslenmeye, kiloya, diyete dair şimdiye kadar ne biliyorsam yıkıp yepyeni bir bakış açısı kurmamı sağladınız. Ve şimdi daha bilgili daha barışık daha yavaş daha sabırlı daha emin adımlarla ilerliyorum. Emeğinize sağlık. Bu güzel haberle siz de bize en güzel hediyeyi verdiniz bu yeni yılda. Mutlu ve sağlıklı bir sene dilerim

Terazi dedi ki...

:)))

Yazının altındaki 'Tepkiler' bölümünde yer alan "eğlenceli, ilginç, etkileyici" seçeneklerinin hepsine tik koydum. Aslında bu yazıda daha da fazlası var ya; eğlendirirken duygusallaştıran, duygusal boyuttayken düşündüren, hop oradan heyecanlandıran, vs. birçok duyguyu yaşatıyorsunuz yazılarınızla bize...

Sizi özlüyoruz, yazılarınızı ve bu dokunuşlarınızı... Şimdi yeni başlayacak programla sizi yine daha sık okumak mümkün olacak. Bu da bence harika olacak :)

Sevgilerimle

zambak dedi ki...

merhaba Mehtap hanım yazınızı görünce öyle sevindim ki.uzun zamandır sessiz takipçinizim. kendi çapımda uğraştım 12 kg verdim 6 sını geri aldım 98 kg 168 cm boy ile benide aranıza alır mısınız?

bu yıl sanırım benim hediyem sizle beraber kilo vermek olacak...

herkese mutlu yıllar...

zambak dedi ki...

merhaba Mehtap hanım uzun süredir sessiz takipçinizim.yazınızı okuduğumda öyle sevindim ki..

168 cm boy ve 98 kg ile benide aranıza alırmısınız. kendi çabamla 12 kg verdi ama yaşadığım sorunlar yüzünden bırakınca 6 kg mını geri aldım tam yılmak üzereyken sizi okumak umut oldu bana...

yeni yılınız şimdiden kutlu olsun..herkese sevgiler...

Tuba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ESER dedi ki...

Harika bir haber bu :) Ne güzel 8 kg vermiştim sayende ama hepsini itinayla geri aldım :(
Bu yılbaşı hediyesi en güzeli, yine yeni yeniden yenilenme zamanı..
Önceden duyurabilir misin sitede acaba tam gününü kaçırmak istemiyorum da.
Ve coookkk seviyorum seni, Roma'daki tatlı melek
ESER

esra dedi ki...

Ben de bu grupta olmak istiyorum, kayit nasil yapilacak????:))

Adsız dedi ki...

Merhaba Mehtaphanim
Dun uzun birmesaj birakmistim. Goremiyorum. benim mesajlarim siz e ulasmiyormu.
Ocak ayindaki gurubunuz da bende yer almak istiyorum. Daha oncede size mail yazmistim ama sanirim siz e ulasmadi.umarim bu mesaj size ulasir.
Sevgiler
Sefa

GZNTPSEDA dedi ki...


Araba cezasının dışında ne kadar eğlenceli bir o kadar da ince ince mesajların verildiği bir yazı olmuş.
Bayıldım yine...

Sevgilerimle,
Seda

selen dedi ki...

kayitlar nasil olacak ayrintili bilgi verebilirmisiniz sevgiler SELEN

lezzet sefasi dedi ki...

Bu gurupta olmak icin sabirsizlaniyorum
Sevgiler
Sefa

Oya Çınar dedi ki...

Mehtap Hanım, size ve hepimize mutluluklarla dolu güzel bir sene diliyorum,

Sevgiler...

Halime dedi ki...

bende varım bu sefer geri almayacağım .

Hayâl34 dedi ki...

Diyetten söz edin ya da etmeyin, sizi izlemeyi seviyorum. Aranızda olmak isterim.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhaba!!!
Ben nur.
japonyada yasiyorum.
Sizi cok yeni tanidim:)
Suan cok heyecanla grubunuzda olmak istiyorum.
Gorusmek uzere

Adsız dedi ki...

Sevgili Mehtap Hanım bende sessiz takipçilerinizden biriyim.Ocak ayında başlayacak grubunuza katılmak isterim.Yeniden denemek isteyen herkese başarılar.Sevgiler... Atiye

Unknown dedi ki...

Cok mutlu oldum sımdı yenı yıl hedıyesı verdınız.Noel baba bızı duysun hepımıze gelmek yerıne sadece sıze gelsın yeter sımdıden ıyı yıllar ocak ı merakla beklıyorum

beste dedi ki...

bende inaniyorum Noel baba'ya yeni imaj calismalarini destekliyorum:) noel baba varsa bende varim:)

Adsız dedi ki...

Evet bende burdayım, Deynerya

Nur dedi ki...

Ocak grubuna ben de katılmak istiyorum.nasil katılacağız.85 kiloyum.boy 1.68
Adım Nur.konya dayım.

dilek dedi ki...

Bende varim. Son kalan 10 kilomu vermek icin. Sevgiler. Dilek...

nuray dedi ki...

müthiş bir yazı mehtap. harikasın. seni okumak büyük bir keyif. anlatış tarzın. seçtiğin kelimeler. her şey mükemmel. hani bu neyin kafası diyoya gençler ben senin kafandan, duygularından istiyorum. ben 2 senedir buralardayım her yazını büyük bir zevkle okuyorum. beslenme ile ilgili ne dediysen biliyorum ama yapmıyorum. Bu ocak bi başlangıç olur mu acaba. Başaramamaktan korkuyorum.

Adsız dedi ki...

mehtap hn sadık öğrencınız olacagıma söz vererek sınıfa benı de dahıl edın:) kg : 84 boyum 1.63 9 aylık bebegı olan emzıren bır anneyım
nereden hangı dıyetten başlamam gerektıgını yazarsanız çok sevınırım zıra bunalıma gırmek uzereyım lutfen:(

Feride Nizamettin dedi ki...

Yihuuuuuuuu, ben de noyelbabadan ocak ayında MPG diyetine başlamak için güç ve iman istemiştim..beni de alın lütfen listeyeeeeee:)

Adsız dedi ki...

bu arada adsız yazan emzıren anne 83 kg 63 boy adım yasemın ve ocak ayında bende katılmak ısterım ve bır an once bana ve sorularıma yanıt verecegınızı umutla beklıyorum çunku kılolardan kurtulmak ıstıyorumm

Adsız dedi ki...

Bende katılmak istiyorum bu yeni gruba bilgileri nereye yazmam gerekiyor acaba.ela

GZNTPSEDA dedi ki...

Sevgili emziren anne Yasemin,

Eğer hemen başlamak istiyorsunuz aradığınız tüm yanıtlar

http://mevsimlerdenroma.blogspot.com/2012/10/kim-korkar-tartilardan.html

bu yazıda.

Umarım güzel gelişmelerinizi bizimle paylaşmaya devam edersiniz.

Sevgiler,
Seda

Adsız dedi ki...

uzun bir aradan sonra siz görmek hem de böyle süper bir yazıyla harika birşey :)
Yeni yıl mesajınız alınmıştır :) ocak ayını sabırsızlıkla beklemekteyim.
yeni yıl size sağlık,mutluluk getirsin,bütün dilekleriniz gerçek olsuun :)

İrem

Zamandan Sızan dedi ki...

Mehtapım tamamen üstüme aldım yazıyı!tşk ler..
hayranınızım..

Unknown dedi ki...

Yeni yılınız şimdiden kutlu olsun.Yeni yılda yeni gruba ben de katılmak istiyorum.

Adsız dedi ki...


Bu yazı bana özel mesaj gibi oldu. Artık bu dönem de kendime çeki düzen veremezsem çok ayıp.

Yeni yılını şimdiden içtenlikle kutlarım.

Sevgiler

Emel

zehra dedi ki...

merhaba,son bir yili uc kilo verip bes geri alan, motivasyona cook ihtiyaci alan bir takipciniz olarak, yeni gruba katilmak icin heyecanla bekliyorum..

Beyhan dedi ki...

Merhaba;
Noel baba gelmezse gelmesin, ben Noel anne olarak geliyorum.Çok sevindim :))
Beyhan

Adsız dedi ki...

GZNTPSEDA YA YASEMIN DEN
teşekurler yanıtınız için
ocak ayına benı dahıl etmeyı unutmayın zıra 2 gundur dıyetteyım sankı hafıfledım yahu:)bu arada benım de hıkayem var ancak kılolar gıdınce yazmak ısterim

Adsız dedi ki...

Bu guzel grupta yer alip Noel Babayla birlikte fazlaliklardan kurtulmayi ben de isterim :) Yesim

oyuncu dedi ki...

Sevgili Mehtap,

Çok hoşşun.Her şey yeni yılda da gönlünce olsun.
Sevgilerimle...

sare dedi ki...

Benide gruba dahil edin lütfen.158 cm boy ve 95 kg.Durum çok vahim:("

Adsız dedi ki...

merhaba....
cok sevindim yeni grup acilmasina. bu gruba ben de dahil olmak istiyorum ama yalniz degilim +1im var. BABAM.. babam maalesef oldukca kilolu. 130 kg kadar. yani kendisinde noel baba olma potansiyeli var :) ve kalp rahatsizligi var. benimle saglikli beslenmeye baslamak istiyor. Ocak ayini heycanla bekliyoruz. noel Baba ve kizi (ismim Günseli, kilom 66 boyum 173 ama bölgesel kilo sorunum var ve gecen yil sizin listenizle 10 kilo verdim bu nedenle etim daha yumusak oldu saglikli yasam ve sporla ocak ayindan itibaren hersey yoluna girecek..)

Elifhuma dedi ki...

mehtap çok güldüm yazına. ne tatlı dilli, düşünceli, hicivli bir yazı olmuş.. iki çocuklu bir anne, akademik hayatına (,) ünden itibaren devam etmeye başlamış bir araştırmacı, çok çok azıcık (9 kilo) fazlası olan bir hanım olarak ocak ayını bekliyorum. zaten sürekli sayfana girdiğimi görüyorsundur..

Adsız dedi ki...

Yeni yılda yeni bir grup ve yeni bir başlangıç fikri beni de heyecanlandırdı, umarım başlangıcı kaçırmam

Adsız dedi ki...

BEN MESAJ ATMIŞTIM DAHA ÖNCE AMA ŞİMDİ GÖREMEDİM BENDE BENDE GRUBA KATILMAK İSTİYORUM DOĞUM KİLOLARIMLA VEDALAŞMAK İSTİYORUM
:)

Adsız dedi ki...

yeni grup iyi olmuş, ben de katılmak isterim. eskiye doğru yazıları okumakta çok zorlandım, aradan parça parça okuyordum.

hepimize faydası olmasını dilerim.

özlem ö.
(155 boy,65 kg)

Zuhal SEZER dedi ki...

Merhaba ,

Yeni yılınız şimdiden kutlu olsun sağlık mutluluk sevinç getirsin size Yeni grubu sabırsızlıkla bekliyorum. Büyük süpriz oldu Ocak ayında yenibir başlangıç herkeze iyi gelecek en çokta bana Ocakta görüşmek üzere

Sevgiler,

Zuhal Sezer

Zuhal SEZER dedi ki...

Merhaba,

Yeni yılınızı şimdiden kutlarım. Ocak ayında yeniden başlayacağımıza çok sevindim. kesinlikle bende varım.

Sevgilerimle,

Zuhal Sezer

Adsız dedi ki...

süper süper süper!!!
yazı süper!
haberler süper!
yeni yılınız kutlu ve mutlu olsun mehtap hanım!
listedeki herkese yeni yılla birlikte yeni bir umut verdiğiniz için de teşekkürler!
2013 buradaki herkes için şimdiden yeni umut oldu sayenizde...

Herkesin yeni yılını kutluyor, yeni programı sabırsızlıkla bekliyorum!
Defne

Adsız dedi ki...

ocak ayına benı mutlaka ekleyn
yaş 27
boy 1 65
kılo 81
BMI 0,29
MESLEK ev hanımı
yasemın lutfennnnn ocak ayına sınıfa dahıl edın.

yasemin dedi ki...

Mehtap hanım merhaba. Sessiz takipçilerinizdenim bende. Acaba gruplar ne zaman kurulacak diye sürekli takip ediyordum. Son cümleyi görünce yaşasııın diye bağırmışım. Oda arkadaşım garip garip baktı bana. galiba kafayı yedi diye.. :)

İlk hamileliğimde 80 ile hamile kalıp 92 ile doğum yaptım. Ve çok zorlandım. İkinci bebeği düşünüyorum ve hala 85 kiloyum. umarım böyle güzel bir grupta yer alıp, sizinle istediğim kiloya düşerim (Boy 1,70)

Lütfen benide yazın listeye...Yasemin Kstkli-Ankara

Acemi Sef Meysun dedi ki...

Mutlu yillar size..Umarim Noel baba yazdiginiz mektubu okur ve gerekli kisilere fisildar ne istediginiz:-)) Yeni yiliniz sevgi dolu olsun mutlulugunuz hic eksilmesin.

betul dedi ki...

evet yeme psikolojisi bozuk ve duygusal aclik yasayan 80 kiloya ulasmis 2cocuklu bir ogretmen olarak ben de katilmak istiyorum artik..sevgiler ..

SEVINC&SEBNEM dedi ki...

Cok zarif bir yazi olmus Mehtap, tam size yakistigi gibi. Zarif incelikli ve duygusal:)
Ben geriye donup tumunu okumustum bir ara ve muthis keyif aldim her yazidan, yazanlardan ve yureginizden.
Diyet icin uzun zamandir pek cok yol deneyen guzel Kankama da aktarip sizi birkac kez tanitmistim. Ikimizde SIMDI bu yeni gruba katilmak istiyoruz. Sevgiler.
Sevinc ve Sebnem

Pınar dedi ki...

Merhaba dün yazdım ama göremedim mesajımı, bende çok katılmak istiyorum. yaş: 40 boy: 165 kilo 64
sevgiler mutlu yıllar

Enise dedi ki...

ben de istiyorum ocak grubuna katilmak,yas 32, boy 168, kilo 65..
3 cocuk annesiyim,
80 kilodan 65 düstüm gecen bahar sizinle,tam liste uygulamadim ama genel hatlariyla anladim sizi;)cok da isime yaradi,sessiz takip ettim simdi tesekkür ediyorum size!
59 u görmek istiyorum,o da baya nazlandi,2013 de gelir umuyorum:)

Keçece dedi ki...

:) çok mutlu oldum yeni bir grup başlatacağınıza.Bende varım ve sonuna kadar...

EHA dedi ki...

Merhaba Mehtap hnm
bende çok sevindim yeniden hepbirlikte başlayacak olmamıza kesinlikle bende olmalıyım bu yaz sizin sayenizde 13 kilo verdim hala 4 kiloyu geri aldım 75 oldum bir haftadır kendimi ocak ayına alıştırıyorum azalttım posiyonlarımı,muhakkak aranızda bende olmak isterim birlikten kuvvet dogar inşallah,sabırsızlıkla sizi bekliyorum sevgiler.

zeegem dedi ki...

Merhaba Mehtap hanım,
çok sevindim tekrar başlayacak olmanıza, bu sefer bende varım inşallah. Sabırsızlıkla bekliyorum

Adsız dedi ki...

tam da 1 ocak da sizin eski listelere başlayayım diyordum kiiiiii, güzel haberi okudum...
lütfen angi gün başlayacağımzı yazar mısınız...kaçırmak istemiyorum, çok ama çok kararlıyım....önerdiğiniz beslenme şekliyle 7 kilo vermiş biri olarak bir 6 kilo dah avereceğimden eminim..
çok teşekkürler herşey için

SELDA K. dedi ki...

Ben de sessizce takip edenlerdenim.Yazınızı okurken hem güldüm hem çok mutlu oldum.Hani Noel baba çocukları mutlu eder ya siz de bizi çok mutlu ettiniz.Ocaktaki gruba bende girmek istiyorum.yaza oğlumun sünnet dügünü var bir 10 kilo versem ne iyi olur.herşey için çok teşekkürler...SELDA K.

Meyvelitepe dedi ki...

"Her şeyin başı sağlık" derler ya bu yıl da sağlıkla başlayıp, sağlıkla geçsin:)
Noel babanın ardında ben de yerimi alayım şimdiden.

Size ve ailenize iyi yıllar diliyorum!
Sevgiler
Jale

Unknown dedi ki...

Cok mutlu oldum yeni grup oluşturulmasına sabırsızlıkla beklemekteyim...

Unknown dedi ki...

Merhaba sabırsızlıkla yeni grubu bekliyorum....

Adsız dedi ki...

mehtab hanım nerelerdesınız ocak ayını beklıyorum buraya bıraktım bılgılerımı emzıren anne yasemın daha oncekı yorumlarımda.sınıfı beklırum gerçı ben 1.haftada 1.5 kılo verdım mp2 programınızla devam eıyorum hala

Adsız dedi ki...

Mehtap Hanım bu sefer bende varım
boy 1.68 88 kg çok sıkıldım artık bende zayıflamak istiyorum sevgiler....Elif

elif dedi ki...

bende varım bıktım artık kilolu olmaktan kg 88 boy 1.68
sabırsızlıkla bekliyorum.
sevgiler elif....

Suzi dedi ki...

Selamlar Mehtap Hanım,
Benim doğum sonrasında vermek istediğim kilolarım var. Yeni gruba ben de dahil olmak istiyorum. Menü listelerini oluştururken emziren annelere özel tavsiyelerinizi de eklerseniz çok memnun olurum. Sütümün miktar ve kalite olarak düşmesini istemiyorum, bu nedenle kendi kendime diyete başlamaktan çekiniyordum. Grubunuza dahil olmak iyi olacak. Şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki...

merhaba banada yardımcı olurmusunuz
güler

Adsız dedi ki...

Merhaba banada yardımcı olursanız sevinirim .Yeni oluşturulacak guruba bende katılmak istiyorum. GÜLER

Adsız dedi ki...

Merhaba Mehtap Hanım

Merhaba Mehtap Hanım,
Yeni programdan çok mutlu oldum.1.5 aydır 2010 programınızı uyguluyorum(69>64)ama sizinle olmak bambaşka.Size ve ailenize mutlu yıllar diliyorum.iyi ki varsınız...

Ayşe K.







GÖZDEM dedi ki...

mehtap hanım sabırsızlıkla yeni grubun başlamasını bekliyorum.benim çok fazla kilom yok aslında ama olan kiloda kalça,basen bölgesinde yoğunlaştığı için sıkıntı yaşıyorum.bunun için sizin yeni başlayan grubunuzu takip edip exersizle bu sıkıntımdan kurtulmayı planlıyorum.yeni yılda yeni başlangıçlarla bunu başaracağıma inanıyorum.etrafımda kilo sorunu olan herkese sizin sitenizin ismini veriyorum.daha önce listelerinizi uygulayarak kiloda verdim ve en önemlisi iştah patlamalarımı dizginledim,tatlılardan çok rahatlıkla uzak da durdum ama tabi motivasyon bozulduğunda ipin ucuda kaçabiliyor.bir kaç kez eski listelerle başlamayı denedim ama şimdi devam edecek bir grubun içinde olursam inşallah sonuca ericem.bizim için harcadığınız zamana ve emeğe şimdiden teşekkür ederim.(BOY:1.59 KİLO:54 YAŞ:30)

Şükran Kayaoğlu dedi ki...

merhabalar mehtap hn
ben japonyadan şükran
ocak ayında başlayacak programa katılmak isterim..
maillemi kayıt yaptırmamız gerekiyor.

Adsız dedi ki...

mehtap hanim merhaba,
1 yildir programiniza uygun besleniyorum. boy 1.71,.75kilodan 66 kiloya dustum ve koruyorum.
4kilodaha verip sabitlemek istiyorum. veocak ayi programinizi dort gozle bekliyorum:-)
sevgiler
serap

Adsız dedi ki...

mehtap hanim merhaba,
1 yildir programiniza uygun besleniyorum. boy 1.71,.75kilodan 66 kiloya dustum ve koruyorum.
4kilodaha verip sabitlemek istiyorum. veocak ayi programinizi dort gozle bekliyorum:-)
sevgiler
serap

Adsız dedi ki...

evet gecen subatta yeni dogum yapmistim sizinle tanistigimda..simdi rahat baslayabilirim oglum ek gida da ne olsa..asyenur

yasemın dedi ki...

mehtap hanım nerelerdesınız dort gozle beklıyorum ocak sınıfını

GÖZDEM dedi ki...

mehtap hanım gözümüz yollarda kaldı...

emzıren anne yasemın dedi ki...

bu arada ustte yazan yasemın emzıren anne yasemın yazmayı unutmuşum bılgılerım 83.3kılo (ancak 15 gundur mpg2 programını uyguluyorum şu an tartılmadım
ev hanımı yaş 27
bmr 29
boy 163

Adsız dedi ki...

selamlar bende 2010 yılında sessizce sizi takip edip 80kg dan 66 kg a indim.sonraki dönemde yani 2012 mayıs ayından itibaren tekrar 69 kiloya çıktım.Şimdi sizinle yeni guruba dahil olmak istiyorum.Ben riyadda yaşamaya başladım.Burda balık yiyemiyorum.Çünkü tanımadıgım balıklar var.zayıflarken akşamları balık agırlıklı beslenmiştim.yardımlarınızı bekliyorum..

şahinler dedi ki...

ben ve eşim de katılmak istiyoruz.sabırsızca yeni başlangıcı bekliyoruz.

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Mutlu yıllara.:)

Sevgilerimle...

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Mutlu sağlıklı yıllara...

Sevgilerimle..

Sevinç dedi ki...

Rumuz :Sevinç

Az önce bilgilerimi bırakmıştım.Fakat bilmeniz gereken şeyler olduğunu düşündüm.2003 senesinde haşimato teşhisi konuldu.O tarihten itibaren hergün 100 mg levetiron alıyorum.52 kilo dan 80 kiloya çıktım. :( Düzenli kant testleri yaptırıyorum.
Teşekkür ederim.İyi seneler

Adsız dedi ki...

rumuz Dila_06
yas 37
kadın
kilo 103
boy 1.81
VKI 31.4
Ankara
Universite

Adsız dedi ki...

rumuz:ceylan06
yaş:41
kilo:77
boy:1.65cm
VKI:28.3
şehir:istanbul
ögr.durumu:üni.mezunu

Semazen dedi ki...

Yeni yılınız kutlu olsun...

Adsız dedi ki...

Rumuz:nisan
Yas:49
Cinsiyet:kadın
Kilo:66.5
Boy:1.63
BMI:25.03
Sehir:istanbul
Ogrenim durumu:üniversite

miray tümeroglu dedi ki...

sizi okadar uzun zamandır takip ediyorum kii çok sevindim yeni sınıf açmanıza biz iki arkadaş yeni sınıfınızın en çalışkan öğrencileri olup yeni bir hiaye oluşturucazz :)) çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

rumuz : Başak81
yaş: 31
cinsiyet: kadın
kilo :86
boy :170
BMI ;30.1
öğrenim durumu:Lise

Adsız dedi ki...

balık 82

Adsız dedi ki...

balık 82.bizde sabırsızlıkla bekliyoruz...

Adsız dedi ki...

balık 82.bizde sabırsızlıkla bekliyoruz...

Adsız dedi ki...

Rumuz basakt
Yas 36
Cinsiyet bayan
Kilo, 80
Boy, 164
BMI 30
Sehir izmir
Ogrenim durumu yüksek lisans

Merhaba,
Aslında ben doktor kontrolünde bir diyet yapmaya çalışıyorum ama birlikteliğinizin enerjisinden faydalanarak motivasyonumu arttırmaak isterim.
Haşimato hastasıyım günlük 100 mg Euthyrox kullanıyorum. Ayrıca Tip2 diyabet başlangıc seviyesindeyim. Günde 2 adet 1000 mg diaformin kullanıyorum.

nerminnnnnnnnnnn dedi ki...

rumuz:betül
yaş:38
cinsiyet:bayan
kilo:80
boy:165 cm
VKI:29,38
şehir:izmir
öğrenim durumu:lisans

sibelinmutfagi dedi ki...

merhabalar bende mesaj attım ama henüz burAda göremedim acaba yokmuyum katılım için ne yapmam lazım
rumuz:canlımutfakyaş:38
cinsiyet:bayan
kilo:59
boy:155 cm
VKI:24
şehir:ankara
öğrenim durumu:yüksek lisans

Bendis dedi ki...

Merhabalar
rumuz: bendis
cinsiyet: bayan
kilo :101
boy: 1.54
VKI mi bilmiyorum
yaş: 20
şehir: adana
Öğrenim durumu: üniversite
ve kilo vermek istiyorum:(

Adsız dedi ki...

Merhaba Mehtap hanım:)
Rumuz:ella
Yaş:38
Cinsiyet:kadın
Kilo:80
Boy:172cm
BMI:27
ŞEHİR:İstanbul
Öğretim durumu:lise
Meslek:ev hanımı:)

ayse selçuk dedi ki...

MERHABA
rumuz:AYŞE
cinsiyet:KADIN
kilo:74
boy:1.60
VKI:28.9
Yaş:51
şehir:MANİSA
öğrenim durumu:ÜNİVERSİTE
kilo vermeyi çok istiyorum

Adsız dedi ki...

rumuz:hülya
yaşve cinsiyet:kadın/37
kilo:74
boy:162
kitle indeksi:
27
öğrenim durumu:lisans+öğrenci

Adsız dedi ki...

Rumuz: Dila_06

Listenin en ağırı ben miyim:( Ama ben tahmini yazmıştım, sabah tartıldım, ekranda 101.8 gördüm mutlu oldum:) Bende zayıflamak istiyorum ama çok çabuk demoralize oluyorum, bu işin de moral motivasyonla alakası olduğunu düşünüyorum. Bu kanı beni esir aldı...maalesef bende sıkılınca, morali bozulunca kendini yemeye verenlerdenim . Birde maymun iştahlılığım var, içimde haylaz,sabırsız,yemekle şımartılmaya alışmış bir çocuk var. Umarım Mehtap Hanımın ve sizlerin desteğinizle bu çocuğu terbiye edebilirim.

Adsız dedi ki...

merhaba mehtap hanım..yardıma çok ihtiyacım var..umarım size ulaşabilirim...
rumuz:mystick
yaş:26
cinsiyet:kadın
kilo:72
boy:1.53
vkı:29.9
öğrenim durumu:lisans

sibel dedi ki...

merhaba Mehtap hanım uzun zamandır blogunuzu takip ediyorum.daha önceki listelerinizle 18 kilo vermeyi başardım ama ideal kiloma ulaşmak istiyorum.Benide grubunuza dahil ederseniz sevinirim.BOY:165cm.KİLO:77kğ.YAŞ:32 ÖĞRENİM:Üniversite sevgilerimle....

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşım sayesinde sizin takipciniz oldum şimdi adım adım yazdıklarınızı okuyorum çok beyeniyorum teşekkürler emeğinize sağlık adım.kadriye yaşım.44 boyum 1.50 84kg adapazarı vcd.30 tahsilim ilköğretim 4gün öncede yorum bırakıp guruba katılmak istediğimi yazmıştım ama göremedim inş şimdi olur hepimize bol şanşlar

Adsız dedi ki...

Ben de burdayim
Rumuz. Zeynepçik
Yas30
Kilo72
Boy165
BMİ26.4
Kocaeli
Lisans

Şimdiden teşekkürler

Unknown dedi ki...

Mahir
32
Erkek
160 kg
175 cm
50 bmi
Deventer Hollanda
Universite muhasebe

Slm

Uffcokkilomvar dedi ki...

Cokkilomvar
38
Kadin
79
169
28
Istanbul
univ-lisans ustu