Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

14 Haziran 2008 Cumartesi

PAZARDAN ONCE, CUMADAN SONRA...



Turkiye'deyken cuma gunlerini cok severdim. Koskoca iki gun olurdu onumde ne istersem yapmak icin.. Simdi yok.. Cumartesi gunleri calisiliyor Italya'da.. Herkes degil ama neredeyse herkes... Pazar gunu yetmiyor bana.. Ne dinlenmek icin ne de gelen haftayi organize etmek icin..


Ben uzun hafta sonlari yapabilecegim bir is istiyorum.. yani 4 gun calisayim, kalan 3 gun de ne istersem onu yapayim (belki o 3 gunde de calismak isterim, bana belli mi olur).. Yani butun bir yil olmasa da, yilda 3 ay boyle calisayim. rutinden cikayim, sabah 10'da gideyim ise.. hayal kuruyorum..




Yarin pazar.. Roma sagnak yagisli olacakmis.. Saat 11'de bir arkadasim gelecek ve ders calisacagiz.. Ev, kitaptan, kagittan, nottan gecilmiyor.. Oysa, gunesli bir balkonda, simitli, cayli, limonlu yesil zeytinli bir kahvalti, elimde gazetem, soyle bir keyif yapsam..




Nutella 'da olsa olur kahvaltida.. Ne de olsa aramizda Italyanlar var..




P.S: benim fotogram makinem sadece 2001 yilini gosteriyor.. inanmayin..

3 yorum:

berrin acilmis dedi ki...

merakla detox yazını bekliyorum...fotoğraflar çok sıcak

crispy dedi ki...

Mehtap bence senin Turkiyen gelmis,
acilen gelmen lazim.

Betul cobek

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Berrin'cigim, pazar gunu kahvaltidan sonra, yapacak daha iyi bir isin yoksa, detox yazimi okuyabilirsin.
Betul'cugum, dun hem Cek maci sirasinda, hem de bugun gollerin her tekrarinda aglayip durduguma gore hakikaten Turkiyem gelmis benim. Ustelik ben mactan hic anlamam.